8850 loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Ik heb een maand of 2 geleden een 8850 gekocht van een vriend van me, en hij heeft het tot 2 weken terug perfect gedaan. Maar nou is hij in de afgelopen 2 weken al een keer of 6 vastgelopen. Eerste keer toen ik ging bellen en alle andere keren toen ik ie gewoon op tafel lag en ik hem oppakte reageerde ie zomaar niet meer. De afgelopen 3 dagen loopt ie zelfs elke dag een keer vast. Het enige wat ik dan kan doen is de accu eruit trekken en opnieuw aanzetten. Kweet dat dit soort dingen "welis" voorkomen bij nokia,vin ik opzich niet eens zo erg, maar zo vaak achter elkaar begint wel erg irritant te worden.
Hoe denken jullie dat dit komt?
Wat kan ik er tegen doen?
Iemand suggesties of ervaringen hiermee?

[ Voor 0% gewijzigd door Johny58 op 26-10-2002 17:55 . Reden: typo ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Maak om te beginnen de sim- en batterijcontacten eens schoon. Als die geen goed contact maken kun je stoorsignalen krijgen die resulteren in vastlopen, uitvallen of 'plaats sim' meldingen.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
Anders naar een Nokia service-point om er nieuwere software in te zetten., of zelf doen natuurlijk

no comment

• Johny58
Heb hem net gelijk ff schoon gemaakt, kijken of dat werkt...
Hoe kan ik er nieuwe software opzetten? Ik heb een laptop met een infrarood poort, kan het via infrarood of moet het via een data kabel en waar haal ik die nieuwe software versie vandaan? nokia.com ofzo?
thnx voor de snelle reacties iig.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

heb m'n 8850 al 1.5j nog nooit last van gehad

• Johny58
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 18:15:
heb m'n 8850 al 1.5j nog nooit last van gehad
Deze is ook al ongeveer zo oud, maar hij begint ook nu pas met deze problemen... :'(

Verwijderd

is idd een software probleem, had hetzelfde met mn 6210

• Johny58
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 18:25:
is idd een software probleem, had hetzelfde met mn 6210
Maar ontstond het bij jou ook "op een gegeven moment"? of was het bij jou al zo vanaf het begin?

• Johny58
Nog iemand die me hier iets over kan vertellen?
Of misschien iemand die weet hoe ik zelf, met me laptop, via infrarood de software van me 8850 kan updaten?
oftewel: SCHOPJE :+

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
Je kan de software van ej tel. niet zelf updaten tenzij je een Flash set koopt (neit te betalen voor particulier), ga langs een Nokia service Point en laat daar de software updaten.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dit is een Nokia service point:

MD Products
Neuweg 124a
1214 GZ Hilversum
+31 (35) 671 46 80
+31 (35) 628 22 35

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Johny58
chill, thnx mensen

Pagina: 1