Ik zoek een 9VAC 600mA adapter, waar?
Ik had nl net me post klaar...
(kan het weten, werk zelf bij een "elektronica boer")
Een normale universeeladapter die in het topic werdt beschreven gaat dus niet werken voor deze jongen, wil je daarom aub het topic weer openen, zodat ook andere tweakers geattendeerd worden op het fijt dat een AC adapter niet hetzelfde is als een "normale" DC adapter.
alvast bedankt..
Ik had nl net me post klaar...
Deze jongen heeft een wisselspannings adapter nodig. Dit is géén adapter die bij elke elektronica boer te vinden is. Ik denk dat er hier een vergissing is gemaakt tussen een normale en een wisselspannings adapter. Ik vind het daarom ook niet echt aardig om het topic op slot te gooien. Laten we deze jongen proberen te helpen. Het is nl echt niet zo makkelijk als je denk om een wisselspanningsadapter te vinden.Het probleem is niet zo zeer dat je 600 mA moet hbb, maar dat je een wisselspannings adapter moet hbb.
De apapters die jullie hier boven beschrijven zijn allemaal gelijkspanning
AC = wisselspanning
DC = gelijkspanning
Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden om een 600mA wisselspanningsadapter te vinden. De meeste winkels hbb dit nl niet. De elektronica zaken die ik ken hbb maar tot 500mA wisselspanning.
Ik kan je helaas niet helpen, maar in ieder geval wel voor een verkeerde aankoop behoeden...
koop dus geen 'normale' adapter, dit gaat niet werken !!!
veel suc6 in ieder geval met je speurtocht.
(probeer het eens bij Farnell, die hbb aardig wat, misschien hbb ze dit ook. Ik heb op dit moment helaas geen boek bij de hand)
(kan het weten, werk zelf bij een "elektronica boer")
Een normale universeeladapter die in het topic werdt beschreven gaat dus niet werken voor deze jongen, wil je daarom aub het topic weer openen, zodat ook andere tweakers geattendeerd worden op het fijt dat een AC adapter niet hetzelfde is als een "normale" DC adapter.
alvast bedankt..