Ik heb van aspfaqs een jscript functie gehaald om emailadressen mee te valideren, dit script ziet er zo uit
Nu ga ik er van uit dat dit script goed is. Zelf heb ik een script geschreven wat deze functie aanroept, dat ziet er als volgt uit...
Dit script staat in een functie waarmee ik email verstuur. Beide functies staan in een pagina.
De foutmelding die ik terug krijg is
Ik heb al geprobeerd om de variabele eerst aan een variabele te koppelen en die vervolgens op te roepen, maar, dat werkt dus niet.
Misschien ben ik wel een verschrikkelijke
dat ik het niet zie, maar ja, ik hoop dat iemand mij hier ff mee kan helpen.
BVD
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
| <script language=JavaScript runat=Server> function val_email(src) { var emailReg = "^[\\w-_\.]*[\\w-_\.]\@[\\w]\.+[\\w]+[\\w]$"; var regex = new RegExp(emailReg); return regex.val_email(src); } </script> |
Nu ga ik er van uit dat dit script goed is. Zelf heb ik een script geschreven wat deze functie aanroept, dat ziet er als volgt uit...
ASP:
1
2
3
4
5
| If c_kopie = "J" And val_email(c_emailadres) = True Then mailer_body = mailer_body & c_emailadres Else mailer_body = mailer_body & "De afzender heeft een ongeldig emailadres opgegeven." End If |
Dit script staat in een functie waarmee ik email verstuur. Beide functies staan in een pagina.
De foutmelding die ik terug krijg is
code:
1
2
3
| Runtime-fout Microsoft JScript (0x800A01B6) Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object /ssintra/modules/contact/func_mail.asp, line 88 |
Ik heb al geprobeerd om de variabele eerst aan een variabele te koppelen en die vervolgens op te roepen, maar, dat werkt dus niet.
Misschien ben ik wel een verschrikkelijke
BVD
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!