Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mag ik vragen hoe je doorstuurt naar de vorige pagina? Doe je dat met een header of met een meta refresh? Want ik kan vrij weinig uit jouw verhaal opmaken (blijven beetje veel mogelijkheiden open), kun je misschien een schema maken oid?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <form name="contentreaction" method="post" action="<? echo($PHP_SELF); ?>?nr=<? echo($nr); ?>">
<input type="hidden" name="section" value="4">
<input type="hidden" name="reactie" value="true">
<input type="hidden" name="nummer" value='<? echo($nr); ?>'>
<input type="hidden" name="datum" value='<? $datum = date("Y-m-d H:i:s"); echo $datum; ?>'>
<input type="hidden" name="ip" value='<? echo($REMOTE_ADDR); ?>'>
<span class="txt">Naam: <input type="text" Size=11 name="user">
Email: <input type="text" Size=11 name="email"><br>
Bericht:<br>
<textarea name="post" rows=10 cols=30></textarea><br>
<input type="submit" value="Plaats reactie">
</span></form><br> |
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Zorg gewoon dat je de invoer code boven je ophaal code zet.
En efficienter is natuurlijk controleren of je uberhaupt moet ophalen, omdat je na het submitten de gesubmitte data weer kan gebruiken zoals in het voorbeeld hierboven.
En efficienter is natuurlijk controleren of je uberhaupt moet ophalen, omdat je na het submitten de gesubmitte data weer kan gebruiken zoals in het voorbeeld hierboven.
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Cookie setten dat een kwartier geldig is ofzo. Als cookie, dan niet opnieuw gegevens in database gooien.
Verwijderd
een klein blikje werpen in de database om te kijken wat het laatste bericht was, als dat bericht het bericht is dat nu net wordt toegevoegt, niet toevoegen
Verwijderd
Waarom zo moeilijk doen.
Nieuw bericht invullen op index.php-> versturen naar store.php ( code om te inserten etc etc )-> store.php meldt "alles gelukt" oid en nu met een meta refresh ( 1 sec ) terug naar de index.php. Op deze manier kun je op de index.php weer gewoon refreshen.
Met "back" kun je de boel nog steeds verzieken maar als dat wil ondervangen moet je bovenstaande methoden toepassen.
Nieuw bericht invullen op index.php-> versturen naar store.php ( code om te inserten etc etc )-> store.php meldt "alles gelukt" oid en nu met een meta refresh ( 1 sec ) terug naar de index.php. Op deze manier kun je op de index.php weer gewoon refreshen.
Met "back" kun je de boel nog steeds verzieken maar als dat wil ondervangen moet je bovenstaande methoden toepassen.
Denk dat ik dit maar ga gebruiken inderdaad. Thanks allemaal. (Late reply vanwege wat probleempjes met de NS die jullie waarschijnlijk niet geheel ontgaan zijnVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 20:19:
een klein blikje werpen in de database om te kijken wat het laatste bericht was, als dat bericht het bericht is dat nu net wordt toegevoegt, niet toevoegen
Mijn foto's op Flickr.
Pagina: 1