Zie [rml][ IA] Blue LED Illuminated switch (mooiste knopjes topic)[/rml] voor de [IA]
Hier gaat het vooral om de toepassingen en de discussies er om heen,
zoals:
Xtreme Switch
Xtreme Gekkie Switch
Gekkie Door Switch (ja ja deze staat er nog niet, moet m nog verzinnen
)
Xtreme Gekkie Switch:
Ik heb de switch schakeling een beetje aangepast (de rest van de logica goed met gnd verbonden, etc), een SMD pcbtje van gemaakt en de naam aangepast aan Xtreme Gekkie Switch
)
De onderdelen zijn allemaal SMD (ik heb op dit moment geen volledige correcte conventionele bibliotheek, laat staan nog veel conventioneel spul thuis, is bijna alles SMD
)
De tekeningen zijn allemaal schaal 1 op 4 (uitvergroot) en je moet de tekeningen in de PDF file nemen voor een goed resultaat (dus niet de plaatjes). In de PDF zit ook het spiegelbeeld van de PCB (wat je nodig hebt om een goed ge-etste PCB te krijgen. Oja ik heb de PCB nog niet gemaakt, maar ik ga er vanuit dat er geen fout in zit, dus als je iets ziet, geef het dan even door en dan verander ik het.

en de PDF waar alles in goede resolutie in staat (schaal 1 op 4)
switch.pdf
--EasY-- ik zou zeggen zet de jouwe er ook bij
En voor ieder ander, "show yourself !!!"
Hier gaat het vooral om de toepassingen en de discussies er om heen,
zoals:
Xtreme Switch
Xtreme Gekkie Switch
Gekkie Door Switch (ja ja deze staat er nog niet, moet m nog verzinnen
Xtreme Gekkie Switch:
Ik heb de switch schakeling een beetje aangepast (de rest van de logica goed met gnd verbonden, etc), een SMD pcbtje van gemaakt en de naam aangepast aan Xtreme Gekkie Switch
De onderdelen zijn allemaal SMD (ik heb op dit moment geen volledige correcte conventionele bibliotheek, laat staan nog veel conventioneel spul thuis, is bijna alles SMD
De tekeningen zijn allemaal schaal 1 op 4 (uitvergroot) en je moet de tekeningen in de PDF file nemen voor een goed resultaat (dus niet de plaatjes). In de PDF zit ook het spiegelbeeld van de PCB (wat je nodig hebt om een goed ge-etste PCB te krijgen. Oja ik heb de PCB nog niet gemaakt, maar ik ga er vanuit dat er geen fout in zit, dus als je iets ziet, geef het dan even door en dan verander ik het.

en de PDF waar alles in goede resolutie in staat (schaal 1 op 4)
switch.pdf
--EasY-- ik zou zeggen zet de jouwe er ook bij
En voor ieder ander, "show yourself !!!"