Toon posts:

Ixus v2 werk niet op latop, wel op pc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem...

Mijn laptop herkent mijn Ixus v2 niet. Hij word geregisteerd als onbekend apparaat. Kan geen driver ervoor installeren, niets.

Het vreemde is dat zodra ik de Ixus op een andere normale pc aansluit hij wel werkt. :-(

Iemand enig idee waardoor dit probleem veroorzaakt word en hoe ik het kan oplossen?

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
hoezo KAN je geen driver installeren ? gewoon dubbel klikken --> stuurprogramma bijwerken --> handmatig selecteren --> zelf locatie opgegeven (selecteren uit lijst) --> bijv. c:\canon\ixus\disk1 zal t dan worden (nieuwste driver download van www.canon.nl, klik links op drivers) ....dan kan je de ixus gewoon selecten uit de list (hardforce de driver) ...voila werken

zo niet...dan is je usb aansturing brak.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt dus niet... Op het moment dat ik handmatig een driver wil instellen, kan ik niet kiezen uit een apparaat. De lijst blijft leeg! Dit in XP en ME.

Als ik mijn muis of webcam aansluit op de usb, is er niets aan de hand. Alleen mijn ixus wil niet werken. :(

Hij blijft de melding "Het usb apparaat word niet herkend" geven...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Even de huidige drivers helemaal weghalen (deleten uit apparatuurbeheer) en voordat je je ixus aansluit eerst de drivers en andere software installeren. Dan pas aansluiten.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
Ook al geprobeerd. Dit helpt helaas ook niet... :(

• Mr_Garfield
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Als het puur voor je foto's is: voor 15 euro koop je een Compact Flash - PCCard adapter. Kun je voor de foto's in ieder geval direct uit de voeten. Ook Zoombrowser werkt met een verwisselbare schijf. Je kunt dan echter niet RemoteCapture gebruiken, daar heb je je cam voor nodig. Als je dat gebruikt, wordt het dus even verder puzzelen...
Pagina: 1