Toon posts:

Provision DVD-speler + surround set bij blokker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij de blokker is nu een aanbieding van een provision DVD-speler met een surround set voor 248 euro.

Heeft iemand er al ervaring mee? Of misschien alleen met de DVD-speler (heeft daar al eerder te koop gestaan)?

Is dit merk wat (heb er nog nooit van gehoord)?
Hoe is de beeld en geluids-kwaliteit van de DVD en van het surroundsetje?
Speelt de DVD echt alles goed af (CD-R, CD-RW, audio, VCD, SVCD, MP3)?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Als de search mee had gewerkt haddik het voor je opgezocht.. er is een topic over geweest ja. De kritiek was uiteraard dodelijk, aangezien je bij de Blokker niets knaps kan kopen ;)

Ik denk dat je voor het geld een leuke instapper hebt. Als je niets meer uit wilt geven en DVD met 5.1 geluid wilt hebben dan zou je dit kunnen doen. Als je meer eisen hebt zou je beter door kunnen sparen, want het blijft een beetje budget.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

misschien dat dit je helpt (is wel de DVD-speler van een paar maanden terug maar wel Provision)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, ik had al gezocht, maar kam alleen van die opsomtopics nodig.

Heeft iemand nog meer ervaringen?

Vooral wat de surroundset betreft?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:41

KneoK

Not in a million lightyears

De DVD speler heb ik wel ervaring mee. Leuk ding voor dat geld. Goed scherp beeld, goede kwaliteit geluid, ondersteund alle gangbare formaten (DVD, VCD, SVCD, CD-R & CD-RW, MP3, JPG (dus foto viewer)).
En... Hij's regiovrij !!!

Van het surroundsetje zou ik niet al teveel verwachten, al is het leuk voor een "eerste surround ervaring".