30x sf175s + gw5000-dt op oost
Je moet de frequentie voor 16-bits en 32-bits apart instellen. Heb je dat al gedaan?
-----------
Zowel desktop als spellen 32 bits. Laat maar.
-----------
Zowel desktop als spellen 32 bits. Laat maar.
Je maakt zeker gebruik van de NVidia reference drivers???
Dit is het bekende "NVidia 60Hz driver probleem".
Oplossing: Neem Powerstrip en zet in een keer alle gewenste refreshrates voor alle resoluties met 1 druk op de knop
Dit is het bekende "NVidia 60Hz driver probleem".
Oplossing: Neem Powerstrip en zet in een keer alle gewenste refreshrates voor alle resoluties met 1 druk op de knop
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik gebruik er ook powerstrip voor. Die registreerd het dan. Daarna hoef je powerstrip niet meer te gebruiken, mag wel natuurlijk
.
Je kan ook alle frequenties weghalen lager dan 85 HZ, maar ik vind powerstrip toch makkelijker
Je kan ook alle frequenties weghalen lager dan 85 HZ, maar ik vind powerstrip toch makkelijker
ik gebruik de asus 5.16 drivers. Maar ik zal vanavond powerstrip wel eens installeren. Kijken of het probleem dan verholpen is!
Als het niet lukt met powerstrip, wat ik trouwens erg betwijfel, dan kun je ook hztool voor de gein eens proberen.
Werkt erg goed vind ik zelf
Heb 'm op me site staan.
Werkt erg goed vind ik zelf
sinds ik powerstrip op mijn systeem heb geinstalled, lopen alle spellen vast met allemaal directx foutmeldingen. Lekker dus.
Heb nu net de 6.31 drivers van nvidia geinstalled, nu is dat frequentie gedonder wel verholpen, maar loopt nfs 5 porsche nog steeds vast.
Ik draai overigens winME. Ik hoorde dat de asus 6600 deluxe problemen heeft met de detonator drivers. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
Heb nu net de 6.31 drivers van nvidia geinstalled, nu is dat frequentie gedonder wel verholpen, maar loopt nfs 5 porsche nog steeds vast.
Ik draai overigens winME. Ik hoorde dat de asus 6600 deluxe problemen heeft met de detonator drivers. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?
FM op je beeldscherm
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1