Toon posts:

Nog een verassing dan maar? :)

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In navolging op ons nieuwste lid die ineens komt binnenstormen met 7.000.000 blokjes (!) wil ik graag het volgende mededelen:
- allereerst top! Dat we op deze manier de top 25 binnenstormen! (diep respect voor ons nieuwste lid)
- 7.000.000 blokjes kan ik niet leveren, maar ben wel achter de schermen bezig met een flinke KABOEM, (Andy watch your back! ;))
- Binnen nu een (ik hoop) 3 tot 4 weken dus een nieuwe verassing! Hoe en wat wil ik nog niet zeggen, maar een paar plaatsen overall omhoog moet zeer zeker kunnen lukken.
- Ik ga vandaag de 100 k flushen, het hangt nog van een paar kleine factoren af wat de totaal stand gaat worden, wish me luck?

DPC to the top! ;)

Blauwe

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Hmm, klinkt goed. Ik ben wel errug benieuwd wat die verrassing is! :)

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59
Kijk nu praten we ergens over
Op deze manier schiet het tenminste eens flink op :) :) :) :)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Wat is er met mijn rug?, die was ik elke dag hoor!

enneh, 100k is leuk :) Bijna net zo leuk als woord houden......

Ik heb zelluf een weekje of 6 geleden 20 servers weer van koetje ontdaan omdat de een na de ander stabiliteitsproblemen kreeg. Aangezien het wel leuk moet blijven, heb ik dus een heleboel pc's hiero en daaro van koetje moeh! voorzien. Deze zijn echter slechter te hanteren helaas.

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

m'n niet gek 100k ik ben er nog lang niet.

Ik krijg waarschijnlijk twee systeembeheerders in mijn team erbij!!!! Het zijn wel geen grote systemen maar alles helpt.

morgoth&superbit [DPC RULEZ]

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Andy voor mij ben je nog steeds de held van de DPC hoor... ;)
Relatief heb jij het meeste werk gedaan zullen we maar denken, in onze donmkere dagen bedoel ik dus.
En Blauwtje: YEAH BOY! Ik ben benieuwd...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

komop en vertel ;)
nee ik wacht wel maar moet je er niet teveel over opscheppen
WANT anders is de verrassing weg
maarr het is goed dat je je voor de koe inspant TOP :)TOP :)

[MESSAGE WAS SEND BY A BURNIN'COW]

Verwijderd

Topicstarter
:D Andy is voor mij nog steeds de absolute numero uno, hij heeft inderdaad een hoop gedaan voor DPC, dus ik waardeer hem zeer.
Het enigste wat ik nu kan zeggen is dat ik geen 7.000.000 blokjes zal gaan dumpen (zou wel geweldig zijn als het wel zou kunnen, maar dat lukt me nooit) Er zijn een aantal factoren die mee werken of tegenwerken in mijn persoonlijke Kaboem, dus laat ik maar even voorzichtig zijn, ik hoop iig met een mooie verassing te kunnen komen op korte termijn ;)

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Lekker wazig! Maar ik ben nog steeds benieuwd! :)

DirtyHarry (edited 01-04-2000).]

Verwijderd

Topicstarter
"Lekker Wazig" is my middle name! :D

• RubZie
Blauw is inderdaad vaag ja. No offence hoor, maar waar zijn je 100k blokjes gebleven die je zou flushen? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Zie mijn reply in het 1 april flush topic
:( heb een bijzonder slechte dag vandaag, dat is dus niet leuk wakker worden, ben van plan ze vandaag gewoon nog een keer te flushen.
Is overigens de tweede keer al in een korte tijd dat de blokjes ergewoon niet bij komen te staan :(
Gisteren braaf geflushed maar niets bijgekomen, bijzonder grote teleurstelling.

Verwijderd

Topicstarter
Wazig zijn is ook niet het beste :)
[info mode on]momenteel 70k per dag stabiel, aantal balletjes opgegooid bij voornamelijk mensen die met netwerken aan het stoeien zijn en hier eventueel bereid voor zouden zijn om wat koetjes te dumpen, weet nog niet wat de uiteindelijk uitslag zal zijn, maar hoop wat mensen verder over de streep te kunnen trekken. Verder gewoon creatief bezig om iedereen waarvan ik weet of vermoed dat ze een systeem hebben wat nog niet aan het grazen is te benaderen en te vragen of ze wat op de achtergrond willen draaien voor me (dit zou iedereen van DPC moeten doen natuurlijk, gewoon brutaal zijn en vragen :))
Ben nu gewoon druk aan het sparen voor de 5 mei flush en hoop hier de "big Kaboem(tm)" te kunnen maken :) :)[/info mode uit]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb net wat gedronken met Jopash en Rampage (was gezellig!) en je moest Jopash is zien, iedereen die het cafe binnen komt krijgt een koe om de oren geslingert, het is ongelofelijk. Hij wil ook nog zo`n hoge hoed met een koeiepatroon hebben, weet iemand misschien waar je die kunt kopen?

Over koeiegekte gesproken.... ;)

[This was send by een member of the Burnin`Cows]

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

w8 70k per dag... tot 4 mei... das 32 dagen ofzo... das 2.240.000 blokjes :) ok jij doet 3 mei doet de rest 4 mei, hoeven we ook niet met proxys te kloten :)

oh 1 klein dingetje blauwe, valt me op dat niemand dit nog gevraagd heeft maar het is 1 april vandaag is dit gewoon een goeie grap?? :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
Chakotay: Nee het is zeer zeker geen grap, alhoewel ik wel erg moet lachen om de mensen die je steeds maar weer moet overtuigen dat zo'n koeitje geen kwaad kan op een systeem en dat het verder geen omkijken heeft ;)
Ik wil wel voorzichtig zijn met mijn beloftes omdat ik voor een groot gedeelte afhankelijk ga zijn van de medewerking van derden, maar ik hou jullie op de hoogte DPC KABOEM! :)

Verwijderd

MUOo00ooooooooooo0
He Wizard kwil echt z'n hoed ;)

[This message was send by a Burnin'cow]

• RubZie
He blauwe, kun je niet voor de gein eens op een dagje je blokjes laten gaan? Ik vind t allemaal enorm interessant al dat gelul, maar woorden zijn niet zo veelzeggend in de stats, weet je...
:D

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Hoge hoed met koeienpatroon:

Benodigdheden:
1 hoge hoed (2de hands winkels afstruinen, nieuw niet te betalen)
1 lap stof met koeienpatroon (op de stoffenmarkt, meestal op doordeweekse dag in stadskern, Donderdagovhtend in Gouda, bijv)
1 bus spuitlijm

Verder:
Geduld (of een zusje/vriendin)
Schaar
Krijt, balpen of stift.

Men neme de hoed, make de lap stof met koeienpatroon pas (in diverse stukken), spuite lijm aan beide kanten (hoed en achterkant stof) en plakke het samen.

Lijkt me voor een tweaker niet bijzonder moeilijk.

Verwijderd

Kan niet wachten, maar ik ben ook wel benieuwd hoeveel PC's voor blauwe grazen.
Hoeveel Mhz'en heeft blauwe dan in totaal?

Verwijderd

Nou zolang ik nog geen wu van um gezien hebt hou ik mijn twijfels, enne het lijkt erop dat blauwe (m&m?) een aantal Fokkers overtuigd heeft :)

Verwijderd

Topicstarter
Teffa: geduld is een schone zaak, ben aan het sparen en wil niet tussendoor teveel flushen, het moet immers wel de moeite waarde worden.
Inderdaad zijn een aantal "nog niet gebruikte" fok systemen ingeschakeld :)

• RubZie
Ej blauwe, ja kan roepen wat je wil, maar ik geloof er geen reeet meer van... Veel plezier met sparen, maar volgens mij doe ik bij de volgende MF meer dan jij met mijn ene PCtje... :)

Verwijderd

/me ruikt onraad... :)
Pagina: 1