Linksys BEFSX41 & Mxstream?

Pagina: 1
Acties:

• kokkel koks
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-03-2025
Ik heb sinds 3 dagen mijn nieuwe router binnen.... mijn vorige zyxel 310 heb ik afgekoppeld en de linksys aangesloten...

PROBLEEM: De linksys maakt met geen mogelijke combinatie contact met Mxstream. Omdat de router zeer nieuw is, is er nog nergens iets te vinden over de instellingen. zelfs op de Linksys.nl site niet (staat wel iets over instellen van de andere modems maar die configuraties zijn 5x verschillend.)

Vraag: Heeft iemand deze week ook de Linksys BEFSX41 binnen gekregen en al op Mxstream aangesloten? zou degene mij kunnen vertellen hoe alles moet staan?

Thnx cya

Verwijderd

http://www.linksys.com/support/support.asp?spid=92

lijkt mij gaan over jouw router. Is je mxstreammodem trouwens getweakt, als dat niet het geval is kan die router pptp connecties maken?

• kokkel koks
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-03-2025
ik heb mijn mxstreammodem geuntweaked. Je kunt met die linksysy een pptp opzetten maar als je de linksys zo configureerd dat alles lijkt te kloppen, dan klopt het niet.... kortom ergens staat een instelling niet goed.... de vraag is alleen welke..... thnx voor die site maar daar staat helaas niks op over een pptp verbinding (in ieder geval niet naar mxstream...)

Verwijderd

geef je instellingen eens, staat het ip van de router wel in de 10.0.0.* range?

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Ik heb een BEFWhuppeldepup, waarbij ik de firmware moest flashen voordattie het deed met MxStream. Gratis te reggen op www.linksys.nl.

Vandaag geen signature