Toon posts:

ten onrechte geclosed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/62563

Ten eerste vind ik 't zwaar schijnheilig dat iemand die geen mod/ad is een slotje aanvraagt voor iets waar niemand op GoT last van heeft (het is geen spam of flamebait of weet ikveel wat), en ten tweede is het niet illegaal, als die jongen een canal+ abo heeft maggie ook gewoon op z'n comp kijken.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kans is wel erg klein dat je op je PC Canal+ gaat kijken als er een decoder in je huis staat he.

Verwijderd

Nou ik heb toevallig ook C+ abo. Beneden kijken we het op TV. Boven op me slaapkamer heb ik mijn monitor als TV. Ik heb een TV kaart van Miro en die is op mijn video recorder aangesloten. Ik heb ook wel een TV. maar alles via de PC vind ik leuker. Soms (als het een goede film is ofzo ) Dan stuur ik dat beeld weer via mijn PC naar mijn TV en dan lekker op bed liggen ..... lekker omslachtig maar wel leuk om bijv. op te nemen of screenshots te nemen van TV :)
maar je snap me wel. De kans ik klein maar ik ben zo een :)

Verwijderd

Kroz gewoon niet zeuren klaar !
Basta !

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

hmm ja dan moet ie maar even contact opnemen met Canal+ om te vragen of ze zo'n proggel willen toesturen...

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:08 schreef Tom het volgende:
hmm ja dan moet ie maar even contact opnemen met Canal+ om te vragen of ze zo'n proggel willen toesturen...[/quote]Lol !
Mensen zonder C+ kunnen er dan ook van profiteren :+

BTW, Ik blijf erbij dat ik de thread terecht op slot heb gezet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"Goedenmiddag, helpdesk Canal+"
"Hallo, ik kan het niet vinden"
"sorry meneer, wat kunt u niet vinden en waar niet?"
"nou dat progje om Canal+ op je pc te kijken zie ik nergens op jullie homepage"

:)
Pagina: 1