Ik heb laatst een Sparkle Geforce 440 mx 64 ddr gekocht bij alternate.nl alleen heb ik het volgende probleem (zie hieronder). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of is mijn kaart stuk?

Verwijderd
En de standard drivers van Winxp doen het ook niet? Als ik boot met een nieuwe kaart staat er altijd rechtsonder dat ie alles al heeft geinstalleerd. Daarna ga ik altijd pas de detonators installeren.
Nee. Dat lukt ook niet. Toevallig heb ik vandaag hetzelfde probleem en nog steeds niet opgelost
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
access denied? Lijkt dat XP geen bestandje ergens kan schrijven. Ben je lokale admin?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
JaMicrokid schreef op 26 oktober 2002 @ 20:49:
access denied? Lijkt dat XP geen bestandje ergens kan schrijven. Ben je lokale admin?
Dat levert bij mij een mooie win xp crash op! Heb net een aantal dingen geprobeerd maar steeds crasht ie en dan mag je weer systeem herstel doen.Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 19:29:
En de standard drivers van Winxp doen het ook niet? Als ik boot met een nieuwe kaart staat er altijd rechtsonder dat ie alles al heeft geinstalleerd. Daarna ga ik altijd pas de detonators installeren.
Ik ben niet gek! Moet je al die programma's weer opnieuw installeren en ongeveer 3 weken geleden heb ik win xp al opnieuw moeten installeren door een soort gelijk probleem.Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:24:
Windows opnieuw installeren met nieuwe kaart erin.
Ik heb het zelfde probleem gehad.

Verwijderd
Als dat probleem met de zelfde melding toen is opgelost........Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 21:27:
[...]
Ik ben niet gek! Moet je al die programma's weer opnieuw installeren en ongeveer 3 weken geleden heb ik win xp al opnieuw moeten installeren door een soort gelijk probleem.
Ik zeg niet dat je gek bent maar ik ben zelf 3 dagen bezig geweest met het zelfde probleem met zelfde error van mijn GF4 ti 4600.
Na het het opnieuw installeren van Windows was het opgelost,als ik een andere oplossing zou weten zou ik het geven.
En geloof me ik heb toen overal op het net gezocht om mijn probleem op te lossen en was niks te vinden.
Ik ben er eindelijk vanaf
Gewoon je winxp cd erin en dan op repair. Duurt net zolang als de normale instalatie. Daarna mag je opnieuw je drivers + SP1 instaleren. Progjes blijven behouden.
Het duurt wel ff maar dat is de enigste oplossing.
Gewoon je winxp cd erin en dan op repair. Duurt net zolang als de normale instalatie. Daarna mag je opnieuw je drivers + SP1 instaleren. Progjes blijven behouden.
Gezocht!
Router
Verwijderd
Gebruik je de drivers van de CD? Ja! Ga ff naar nVIDIA en download de NIEUWSTE Detonator 40...
Dat was het probleem. Lees de draad voordat je blaat.Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 22:39:
Gebruik je de drivers van de CD? Ja! Ga ff naar nVIDIA en download de NIEUWSTE Detonator 40...
Dat kan dus niet en dat is/was het probleem
Gezocht!
Router
Daz denk ik de oplossing sp1 want die heb ik niet!The Dolf schreef op 26 oktober 2002 @ 22:33:
Ik ben er eindelijk vanaf
Ik weet niet of dat dat helpt want ik had hem al wel geinstalleerd en had hetzelfde probleemVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 23:36:
[...]
Daz denk ik de oplossing sp1 want die heb ik niet!
heb je al de via 3in1 geprobeerd? Want dat kan ook wel eens helpen als je je agp driver update
Gezocht!
Router
Bedankt, ik zal het proberen. Ben nu ff de sp aan het downloaden. Me schijf ratelt denk ik nog wel ff.The Dolf schreef op 27 oktober 2002 @ 00:04:
[...]
Ik weet niet of dat dat helpt want ik had hem al wel geinstalleerd en had hetzelfde probleem
heb je al de via 3in1 geprobeerd? Want dat kan ook wel eens helpen als je je agp driver update
en?Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 00:15:
[...]
Bedankt, ik zal het proberen. Ben nu ff de sp aan het downloaden. Me schijf ratelt denk ik nog wel ff.
Gezocht!
Router
Ik heb toch maar even windows xp pro er overheen geinstalleerd. Dus hij heeft de videokaart opnieuw gedetecteerd en de driver geinstallleerd. Alleen kom ik windows nu niet meer in. Hij blijft bij het welcome-scherm hangen. Wel kan ik in VGA-modus opstarten. Windows zegt dan dat de beelscherm adapter niet goed geconfigureerd is en stelt hem "goed" in, waarna hij weer vast loopt. Heb al verschillende drivers geprobeerd maar het werkt steeds niet. Het probleem hierboven is wel opgelost!
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem met point of view gf4 ti 4200 SE. IK had toen windos xp opnieuw geinstaleerd met de nieuwe kaart en toen gaf ie die fout melding niet meer.
Pagina: 1