Toon posts:

Vraag over half gelukte unlock actie va neen XP 2000+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen heb ik mijn XP unlocked met Bison zilver lijm.
Het ziet er allemaal keurig netjes uit, en werkt ook prima, maar hij pakt alleen geen halve multipliers, want hij draait nu op 11 X 166, maar wwanneer ik er 11,5 van maak blijft hij op 11 X posten!! :(
Zou het kunnen zijn dat de bison nog niet genoeg gedroogd is, want op de verpakking staat dat pas na 20 uur drogen het maximale geleidingsvermogen gehaald wordt.

Verwijderd

Als de oplossing al op de verpakking van het spul staat hoef je het hier niet te gaan vragen lijkt me ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet ook wel dat 50% van wat hier komt bijdehande baby's zijn, en daar ben jij er 1 van.
Mag ik je vriendelijk verzoeken niet te reageren als je niks zinnigs te melden hebt?
Dank u!!
Nu serieuze reacties graag.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Geen halve multipliers kunnen kiezen duidt erop dat dat 1 van de bruggen (l1?) geen contact maakt.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er echt heel netjes uit, en alles punten van de L1 brugge nzijn gbedekt, zou het mischien kunnen komen dat ik het eerst moest verdunnen met thinner, omdat het uitgedroogt was?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 15:02:
Het ziet er echt heel netjes uit, en alles punten van de L1 brugge nzijn gbedekt, zou het mischien kunnen komen dat ik het eerst moest verdunnen met thinner, omdat het uitgedroogt was?
Het zou kunnen zijn dat je idd moet wachten totdat de lijm goed is gedroogt en daardoor het maximale geleidingsvermogen zou worden gehaald.

Het verdunnen mag volgens mij niets uitmaken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je bent niet de enige: Multiplier niet op .5 :)

Aangezien dat hij niet meer reageert, neem ik aan dat het bij hem ook om een mislukte unlockpoging ging..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 14:54:
Ik weet ook wel dat 50% van wat hier komt bijdehande baby's zijn, en daar ben jij er 1 van.
Mag ik je vriendelijk verzoeken niet te reageren als je niks zinnigs te melden hebt?
Dank u!!
Nu serieuze reacties graag.
Ik zet er niet voor niets een ;) achter! Wat ik zeg is dat je beter de mogelijkheid dat het spul niet goed gedroogd is uit kan sluiten door de instructies op de verpakking op te volgen, zo gek is dat toch niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry, maar ik wordt een beetje moe van de vele onzinige reactie hiero.
Mijn menig is: Heb je geen zinnig antwoord, geef dan geen antwoord en laat het verder voor wat het is.

Verwijderd

Mijn antwoord was dus: wacht even tot dat het spul gedroogd is, zodat je weet dat het daar niet aan ligt. Nu zijn we weer 4 onzinnige reacties verder.
Pagina: 1