Toon posts:

[morrowind] papier voor caius cadades verkocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat papier verkocht..
heb geen andere save en kan het niet meer vinden..
hoe kan ik hem terugkregen zonder overnieuw te beginnen :?

• Nibble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 01:57
Zover ik alle dingen in morrowind gezien heb kun je het ook weer terugkopen van iedereen aan wie je het verkocht hebt. (voor veel geld waarschijnlijk, maar dat terzijde ;) )

Je kunt hem natuurlijk ook gewoon omleggen of pickpocketen, maar reken erop dat dat geen gunstig effect heeft op je reputatie.

Verder vindt ik het maar een wazig spel waar voor mij vrijwel elke rode-draad verwikkeld is in een grote knot wol, die in principe niet uit de war te halen is ;)
Het spel zelf ziet er trouwens beter uit dan menig ander 3d adventure.

T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik weet niet waar ik hem verkocht heb dat is het probleem en heb geen zin al die huisjes langs te gaan :(

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
dan speel je toch zonder? :) het is je eigen schuld :P

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Justice schreef op 26 oktober 2002 @ 14:34:
dan speel je toch zonder? :) het is je eigen schuld :P
ik heb het toch nodig om het te geven aan die gozer >:)

• Nibble
Nee hoor, dat is juist het mooie aan morrowind, er IS geen plot!
Dus je kunt rustig contact opnemen met een van de guilds en bijvoorbeeld een thief worden en daarvan opdrachten gaan vervullen.
Of andere opdrachten zoeken op eigen houtje, er is genoeg te doen.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Nibble schreef op 26 oktober 2002 @ 14:39:
Nee hoor, dat is juist het mooie aan morrowind, er IS geen plot!
Dus je kunt rustig contact opnemen met een van de guilds en bijvoorbeeld een thief worden en daarvan opdrachten gaan vervullen.
Of andere opdrachten zoeken op eigen houtje, er is genoeg te doen.
je bedoelt je zit niet aan een plot vast :P er is veel plot :P

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
maar wil het graag geven snappie :)

• Nibble
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 14:40:
maar wil het graag geven snappie :)
In dat geval .. jammer, je zult moeten zoeken aan wie je het verkocht hebt :P
Wees blij dat de morrowinders onderling geen handel drijven ;) anders kon je dagen je stukje papier gaan najagen aan wie het nu weer heeft overgekocht :D

Ik blijf het een vaag spel vinden ;) maar wel mooi.

Verwijderd

Topicstarter
k maar ik vind dan wel sjit dat je er geen beveiliging op hebt :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat eerste papier wat je aan hem moet geven?

Dan ben je nog niet echt ver in het spel en zijn er hooguit een handvol winkels waar je het kan hebben verkocht... 1 in het eerste dorpje (spel lang niet meer gedaan, weet naam niet meer) en hooguit 3 of 4 in Balmora.

Gewoon zoeken dus... En oh ja, er IS wel een plot (quest) in het spel, hoor ;) Een hoofdquest met enorm veel zijweggetjes

Bovenstaande is gepost in de veronderstelling dat de heer C.C. die ouwe vent is in Balmora, ik weet al die namen niet precies meer nl. :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Captain Pervert schreef op 26 oktober 2002 @ 16:43:
Dat eerste papier wat je aan hem moet geven?

Dan ben je nog niet echt ver in het spel en zijn er hooguit een handvol winkels waar je het kan hebben verkocht... 1 in het eerste dorpje (spel lang niet meer gedaan, weet naam niet meer) en hooguit 3 of 4 in Balmora.

Gewoon zoeken dus... En oh ja, er IS wel een plot (quest) in het spel, hoor ;) Een hoofdquest met enorm veel zijweggetjes

Bovenstaande is gepost in de veronderstelling dat de heer C.C. die ouwe vent is in Balmora, ik weet al die namen niet precies meer nl. :D
Seyda Neen heet dat dorp, en het is idd verstandig om daar te beginnen, ik heb het wel een paar keer gehad dat ik daar ook haast de papieren wou verkopen, je begint het spel net en hebt een paar items gepakt hier en daar die je wil verkopen... en voor je het weet verkoop je je papieren ook ;)
Pagina: 1