Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!
(Dus hij is kapot, denk ik)
The devil is in the details.
dat probleem had ik met die van mij ook. ff openschroeven, stof eruit blazen contactjes schoonmaken, en tada hij doet ut weer. (bij mij dan)
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Verwijderd
dat kan het natuurlijk zijn, aangezien het best wel eens kan zijn dat hij een tijdje niet gebruikt is..koornee schreef op 26 oktober 2002 @ 16:21:
ìs dat die NES?
dat probleem had ik met die van mij ook. ff openschroeven, stof eruit blazen contactjes schoonmaken, en tada hij doet ut weer. (bij mij dan)
anders lijkt het me ook geen verrassing dat het een miskoop is geweest.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Succes en veel plezier met je NES.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
ik doe het altijd met een beetje alcohol en wattenstaafjes dat werkt in ieder geval goed bij mijGZ schreef op zondag 27 oktober 2002 @ 01:21:
Heeeeeeeeel goed balzen in de NES en in de cartridge. Doet meestal wonderen. Als dat niet helpt de contacten schoonmaken met wasbenzine. [Dacht ik.]
Succes en veel plezier met je NES.
Hulde dat je het voor elkaar krijgt om een 11 jaar oud topic te bumpenVerwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:44:
[...]
ik doe het altijd met een beetje alcohol en wattenstaafjes dat werkt in ieder geval goed bij mij
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.