Toon posts:

[win2k] kmode_exception_not_handled emu10k1f.sys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zal bij het begin beginnen (uiteraard). Ik heb een win2k advanced server geinstalleerd met een sb live en een nvidia v770 32mb videokaart (ze bestaan nog ja..). Tevens Fifa2002 en RogueSpear geinstalleerd. Geen enkel probleem. Alles speelt en alles draait perfect. Nu heb ik daarna een virusscan en firewall geinstalleerd van Norton en als ik nu deze 2 spellen wil spelen geeft ie bovenstaande foutmelding: kmode exception not handled en hij geeft emu10k1f.sys als foutieve file aan. Nu heb ik al op google gezocht, welgeteld 1 topic, maar geen duidelijk antwoord erin. Op GOT ook gezocht, maar wel een kmode fout, maar niet met het emu10k1f.sys bestand. Ook even op m'n systeem gezocht, heb ik op m'n boot schijf dit bestand staan en hij staat ook nog op m'n c schijf, waarschijnlijk van een oude installatie. Voordat ik wil beginnen met deinstalleren van Nortons software (namelijk het laatst geinstalleerd voordat problemen ontstonden), zou ik graag willen weten of iemand anders dit probleem ook gehad heeft. Thnx.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Toevallig een Soundblaser Live? Misschien dat die je probleem oplost: STOP 0x0000001E Error Message Appears After You Install Sound Blaster Live!Ware
Te vinden op support.microsoft.com, ook genoemd in de Wos-policy :).

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 13:55:
Hoi, ik zal bij het begin beginnen (uiteraard). Ik heb een win2k advanced server geinstalleerd met een sb live en een nvidia v770 32mb videokaart (ze bestaan nog ja..). Tevens Fifa2002 en RogueSpear geinstalleerd. Geen enkel probleem.
.....waarbij ik het nut betwijfel om gamez te spelen op win2k AS :X
maar daar gaat het niet over.

Welke driver versie gebruik je? Die van een CD of eentje van de Meuktracker?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device