ff een vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55
aangezien ik de interne opdracht (voeg ff DPC aan je naam toe) braaf wil uitvoeren, Klikte ik ff op "edit your information". Nu kreeg ik een klein probleempje want ik heb 2 bijna identieke email adressen in gebruik (avschaik@rentokil en avschaik@rentokil.nl)
Het gevolg is dat ik alleen de avschaik@rentokil voor mijn neus krijg en niet weet hoe ik bij de andere moet komen. Misschien is het iets simpels, ik leg iig het probleem ff aan mijn mede-koetjes voor...

alvast Kaboem!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
weet je toevallig je participant numbers ?

Greetinx [eNeRGy]

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Je moet toch altijd je Participant Number invoeren om je Information te editten ?

• redwing
  • Nu online
Normaal geef je bij edit your information toch eerst je id (e-mail adres) op en dan je paswoord. Of heb jij die toevallig in een koekje laten zetten door distributed, en krijg je daardoor automatisch een van de twee te zien ?

[removed]

• Eddict
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-12-2025

Eddict

has Anterograde amnesia

Foutje van mij inderdaad:
http://stats.distributed.net/pedit.php3

You will be prompted for your email address and password. Note, you should not use your ID# but your email address when using this
method of authentication.
Maar met je ID# is het ook mogelijk...

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Andy, het probleem is hier inderdaad dat je een koekje heb en dus automatisch in dat ene account komt. Het makkelijkst is dus gewoon ff vlug een andere pc zoeken zonder het koekje. Het kan trouwens ook zijn dat gewoon een andere browser gebruiken ook werkt, maar dat weet ik niet zeker.

Verwijderd

Andere browser gebruiken werkt ook (tenzij die ook die cookie heeft). Als je het gebruik van een cookie voor je login niet hebt aangezet in je profile moet je gewoon even je browser sluiten (alle windows) en weer opnieuw openen, als je dan weer op 'Edit you profile' klikt moet je weer opnieuw inloggen.
Pagina: 1