Toon posts:

Verschil tussen Palm iiie & Palm 100M

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen wat er voor een verschil is tussen de palm iiie en palm 100m?

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
De m100 heeft een kleiner scherm :( , maar ook een nieuwere versie van het OS (3.5 i.p.v. 3.1), en Outlook-sync-software :)

Ik heb een IIIe gekocht omdat de OS-versie mij niet zo boeit, en die Outlook-software wel te "regelen" was :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik kan beter een iiie kopen??
Ok, thankx

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 22:05
De m100 is eigenlijk de opvolger van de 3e.

Verwijderd

Ik heb zelf een iiie, en een vriend van mij een 100m. Ik krijg het idee dat de 100m gewoon een nieuwe uitvoering is van de iiie om het een beetje nieuwe leven in te blazen.
Hij is dan wel iets kleiner, en je kan de kapjes vervangen, maar je hebt een kleinere scherm, wat heb je liever ? Ook is er zoals al eerder genoemd wordt niet echt een goeie email prog. aanwezig. Als ik vandaag weer een Palm zou kopen en zou moeten kiezen tussen de iiie en de 100m zou ik toch nog voor de iiie gaan.

Verwijderd

Ik heb zelf een iiie, en een vriend van mij een 100m. Ik krijg het idee dat de 100m gewoon een nieuwe uitvoering is van de iiie om het een beetje nieuwe leven in te blazen.
Hij is dan wel iets kleiner, en je kan de kapjes vervangen, maar je hebt een kleinere scherm, wat heb je liever ? Ook is er zoals al eerder genoemd wordt niet echt een goeie email prog. aanwezig. Als ik vandaag weer een Palm zou kopen en zou moeten kiezen tussen de iiie en de 100m zou ik toch nog voor de iiie gaan.

• roytanck
Zoals ik al zei heb ik de IIIe gekozen (wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen :) ).

Ik vind persoonlijk de transparante behuizing van de IIIe oneindig veel mooier dan dat goedkope plastic van de m100... :)

Kijk trouwens ff op www.kpn.com onder prive... dat is in principe de site van Primafoon, en die hebben de IIIe voor 399,- in de aanbieding. Goede kans dat ze dat in de winkel niet eens weten (had ik :) ), maar je krijgt em er wel voor. Is de laagste prijs die ik kon vinden :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey heel erg bedankt!!!!!!

Verwijderd

vind je dat nou echt weefselkweekje. Hij is Zo zwaar dat je bijna een nekhernia aan overhoud nee geef mij maar gewoon de palm Vx. Veel betere machine ;)

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

doe mij maar de Vx :P

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• roytanck
Fabian, zo'n IIIe kan ik wel tillen hoor :)

De Palm Vx is zeker mooier, maar kost 3-4 keer meer. Dat heb ik er ECHT niet voor over... daar heb je GVD een Revo+ voor...

De IIIe = trouwens fl.333,- bij mediamarkt :)

Verwijderd

Geef mij inderdaad ook maar de V(x), ik ga me geen breuk sjouwen aan een elektronische agenda! En een Revo+ is weer heel wat anders dan een Palm, daar hadden we het nu ff niet over...

• roytanck
Revo+ != Palm, dat weet ik, maar het zijn allebei PDA's en allebei erg interessant als je een PDA zoekt omdat je werkplek Outlook gebruikt (en je dus niks meer hebt aan een papieren agenda).

Ik vind de Revo door zijn toetsenbordje, veel geheugen en een schermpje waar je echt een stukkie op kunt tiepen wel een enorm lekker ding hoor. Heb echt de Palm genomen vanwege de prijs (ok, en om het OS...).
Pagina: 1