Er is al een tijdje geen topic meer over home cinema geweest, dus ik dacht: ik begin er weer een.
Ik wil mijn kamer (4 x 3m) omtoveren in een thuisbioscoop. Mijn budget is maximaal €2500. Er moet in ieder geval komen:
- een breedbeeld tv
- een dvd-speler
- 5 speakers + subwoofer
- receiver met dolby prologic II
De tv heb ik min of meer al uitgezocht: Philips 32pw9527
Hij kost €1569,- bij www.bobshop.nl
Nu blijft er nog ongeveer €1000,- over voor de dvdspeler, speakers en receiver.
Nu dacht ik aan een alles-in-een setje. Mijn oog viel op de Pioneer HC-51 en de Panasonic SET SAHE90.
Uit de search blijkt dat jullie niet zo gecharmeerd zijn van die alles-in-een setjes.
Ik denk zelf niet dat je met €1000,- deze kwaliteit met losse componenten kan evenaren. Graag jullie advies. Alternatieven zijn welkom (zowel voor tv als set).
Ik wil mijn kamer (4 x 3m) omtoveren in een thuisbioscoop. Mijn budget is maximaal €2500. Er moet in ieder geval komen:
- een breedbeeld tv
- een dvd-speler
- 5 speakers + subwoofer
- receiver met dolby prologic II
De tv heb ik min of meer al uitgezocht: Philips 32pw9527
Hij kost €1569,- bij www.bobshop.nl
Nu blijft er nog ongeveer €1000,- over voor de dvdspeler, speakers en receiver.
Nu dacht ik aan een alles-in-een setje. Mijn oog viel op de Pioneer HC-51 en de Panasonic SET SAHE90.
Uit de search blijkt dat jullie niet zo gecharmeerd zijn van die alles-in-een setjes.
Ik denk zelf niet dat je met €1000,- deze kwaliteit met losse componenten kan evenaren. Graag jullie advies. Alternatieven zijn welkom (zowel voor tv als set).