Ik ben bezig met stukje jeugdsentiment namelijk de muziekintro's of 'themes' uit series van de jaren 80 op cd-rom te zetten zoals van: The A-Team, Airwolf, Macguyver, GI-JOE, He-men, Nightrider etc.? Maar nu staan toch redelijk wat van die themes wel in .WAV maar ik kan ze niet converteren met Easy Audio CD-DA Extractor , vaak zijn ze 20kbps 11Khz Mono of zoiets ook 22Khz ADPCM bestanden schijnt hij niet (naar hogere kwaliteit) te kunnen converteren. Nu zijn sommige gewoon zo moeilijk te krijgen en in slechte kwaliteit bv. 'Jayce and the wheeled warriors' uit de Fun Factory periode van Sky Channel dat converteren toch erg gewenst is weet iemand PLEASE misschien hoe ik deze kleine .WAV bestanden kan converteren???
Als je bron slechte kwaliteit heeft heeft het 0 zin om er een hogere bitrate van te maken. Dan zal het net zo slecht blijven.
wat triple D zegt, wat er niet is kun je niet maken zonder t origineel
Ik neem aan dat hij er 44.1KHz 16bit stereo van wil maken om ze op cdda te zetten?
Met cooledit kun je van 22Khz (bv) naar een willekeurige bit/samplerate toe.
maar idd, zoals al genoemd: hogere bitrate is zinloos, meer dan er is krijg je niet (Geen beter geluid)
maar idd, zoals al genoemd: hogere bitrate is zinloos, meer dan er is krijg je niet (Geen beter geluid)
Als jullie goed gelezen hadden zagen jullie dat het doel was om ze op cd te zetten, en niet om de kwaliteit hoger te krijgen.
Dit kan inderdaad door ze gewoon te openen in cool edit of soundforge ofzo en dan te bewaren / samplerate converten naar 44.1khz/16bit
Dit kan inderdaad door ze gewoon te openen in cool edit of soundforge ofzo en dan te bewaren / samplerate converten naar 44.1khz/16bit
Pagina: 1