Bij het opstarten van mijn pc vanochtend was de naam van mijn HD veranderd in "Romulus". Hierna gaf hij een "Primaire harddisk failure" aan, en daarna het missen van een MBR.
Het gaat om het volgende:
Maxtor D540X-4D 5400 RPM (model: 4D040H2)
met daarop geïnstalleerd:
Windows XP Proffesional
Bios laten zoeken leverde niets op.
Search leverde 2 topics op waar ik niet echt iets aan had...
Google leverde niets op.
Is er een mogelijkheid om de documenten de redden? Iemand een idee? Enige haast is wel geboden. Ik wordt langzamerhand para
Wat ik al geprobeerd heb is het volgende:
- Programma's van Maxtor er op losgelaten (powermax & maxblast)
- Dacht eerst dat het het CIH-virus was, dus heb fix-cih geprobeerd.
Dit werkte allebei niet. HD kon überhaubt niet gevonden worden, alsof ie niet eens bestond. De bios geeft hem echter nog wel aan, namelijk als: "Maxtor Romulus DAH017KZ"
De ene computerwinkel zegt dat ik te maken heb met een virus, waar we binnenkort nog in het nieuws over zullen horen. Weet iemand hier iets meer van?
Een ander zei dat ie gewoon dood is?
Als ie dood is weet ik het goed gemaakt, dan heb ik nog garantie. Zo niet, dan kan ik mijn data nog redden!
Het gaat om het volgende:
Maxtor D540X-4D 5400 RPM (model: 4D040H2)
met daarop geïnstalleerd:
Windows XP Proffesional
Bios laten zoeken leverde niets op.
Search leverde 2 topics op waar ik niet echt iets aan had...
Google leverde niets op.
Is er een mogelijkheid om de documenten de redden? Iemand een idee? Enige haast is wel geboden. Ik wordt langzamerhand para
Wat ik al geprobeerd heb is het volgende:
- Programma's van Maxtor er op losgelaten (powermax & maxblast)
- Dacht eerst dat het het CIH-virus was, dus heb fix-cih geprobeerd.
Dit werkte allebei niet. HD kon überhaubt niet gevonden worden, alsof ie niet eens bestond. De bios geeft hem echter nog wel aan, namelijk als: "Maxtor Romulus DAH017KZ"
De ene computerwinkel zegt dat ik te maken heb met een virus, waar we binnenkort nog in het nieuws over zullen horen. Weet iemand hier iets meer van?
Een ander zei dat ie gewoon dood is?
Als ie dood is weet ik het goed gemaakt, dan heb ik nog garantie. Zo niet, dan kan ik mijn data nog redden!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2002 12:43 . Reden: laatste ontwikkelingen ]