Toon posts:

2 * tvout: creative dxr3

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee tv-outs, een op mijn Geforce2 MX/MX400 en een op een MPEG kaart van creative DXR3.

Mijn specs:
Processor : XP1700+
moederbord: K7S5A
Geheugen: 256 DDR

---------------------------------------------
probleem:
De tvout van mijn geforce2 werkt goed. Die van de DXR3 krijg ik niet aan de praat.

geforce2: kabeltje met rond dingetje met 4 ijzeren pinnetjes
Dxr3: kabeltje, ronde plug,7 pinnetjes gesplit in een gele tulp (mannetje) stekker en een ronde plu met 4 pinnetjes

De kabel van de geforce kan ik niet gebruiken, want de uitgang is niet goed, want deze moet in een draadloos video verzend ding komen en die heeft de ingang niet voor dat stekkertje.

De Dxr3 kabel heeft dat wel, maar die geeft geen beeld als ik deze wil gebruiken.
Ik heb namelijk zo een gele tulp stekkertje nodig en ik heb al een ander kabeltje besteld, maar die is niet geleverd en dus nu moet ik nog langer wachten.

Ik hoop dat duidelijk is wat het probleem is, en als er iets onduidelijk is, moeten jullie maar vragen.

Dus ik hoop dat jullie een oplossing weten voor mijn probleem.

iig bedankt,

TechXP

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 23:05

@r!k

It is I, Leclerq

de dxr3 tv=out kun je alleen gebruiken icm met de dxr3 software of de hollywood plus mpeg kaart software van realmagic (is dezelfde kaart namelijk). Het ids geen gewone tv out duis je kunt niet je desktop op je tv laten zien daarmee.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
de dxr3 tv=out kun je alleen gebruiken icm met de dxr3 software of de hollywood plus mpeg kaart software van realmagic (is dezelfde kaart namelijk). Het ids geen gewone tv out duis je kunt niet je desktop op je tv laten zien daarmee.
Ik wil gewoon films afspelen op de tv en dat moet kunnen met die kaart.
De sofrware van dxr3, bedoel je gewoon de creative player mee? Ik heb iig alle software van cd geinstalleerd.

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:29

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 13:09:
[...]

Ik wil gewoon films afspelen op de tv en dat moet kunnen met die kaart.
De sofrware van dxr3, bedoel je gewoon de creative player mee? Ik heb iig alle software van cd geinstalleerd.
ja je moet de creative software gebruiken.

en and outy put naar tv out

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik dat instellen? Ik zie het nergens in de software staan?

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb die optie gevonden. Ik kan nu dvd / vcd op tv kijken. Nu heb ik weer 2 problemen:
1) Ik krijg de optie Aspect > beeldscherm - tv beeld - breedbeeld optie niet als ik 'divx' afspeel. Is dat nog op te lossen? Of moet ik ze eerst branden als VCD?
2) Ik krijg als ik gewoon afspeel wel geluid, maar als ik deze afspeel in creative playcenter niet. Ik krijg bij een VCD een aantal opties voor geluid DXR3 analoog, digitaal (pcm,dts)
Ik wil het geluid gewoon via geluidskaart laten lopen, want dit doet ie blijkbaar niet.
Weet iemand wat het probleem is?

iig bedankt,

TechXP

Verwijderd

Heb je de DXR3 kaart wel doorgelust met je geluidskaart ? Ik heb deze kaart ook alleen nog nooit gebruikt met TV out ... Dus ik weet niet of de kaart ook anders omgaat met het geluid als je TV-out gebruikt ... het is in iedergeval wel een vreemde kaart ... als ik namelijk DVD's afspeel via de creative software (dus met DXR3) is het beeld veeeeeel minder van kwaliteit dan dat ik WINDVD ofzo gebruik zodat mijn Gforce 2 kaart de film op mijn monitor tovert en de DXR3 kaart links laat liggen ... of te wel ik gebruik de DXR3 kaart op het ogenblik niet ...

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hier is echt ZAT zelf over te vinden... Bovendien heb ik het idee dat je de handleiding van je kaart nog niet eens bekeken hebt. Sorry, maar dit gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.