Toon posts:

Snel vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai nu win98 en wil dus (nog steeds) XP draaien, ben eff langs computer zaak gegaan en gevraagt, kreeg 2 tips:

1. haal je videokaart eruit en probeer ... (dit ga ik dus eff checken)

2. kijk of je bios NT ondersteunt.

Punt 2 heb ik geen idee hoe dit moet, kan iemand me eff zeggen hoe ik check of mijn bios NT ondersteunt? (of welke versie van de bios het is zodat ik het eventueel na kan vragen)

ik heb een epox ep-8k7a+ moederboard, verder amd athlon 1800, leadtek geforce4ti en 512 mb ram.

tnx

Verwijderd

Topicstarter
klote verkeerde forum, kan iemand deze eff sluiten! :D

Verwijderd

Daar moet WinXP toch gewoon op lopen??? Throw me a frickin' bone here! :D

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08-2025
1. Als je je videokaart eruithaalt, start je pc niet meer op :S
2. Je bios moet NT ondersteunen? Wat een b*llshit. Je bios moet gewoon je MBR uitlezen, that's it.

Mogen wij ook weten welke zaak?

Happy Blessings <3

Verwijderd

RedSoniq schreef op 26 oktober 2002 @ 12:50:
1. Als je je videokaart eruithaalt, start je pc niet meer op :S
2. Je bios moet NT ondersteunen? Wat een b*llshit. Je bios moet gewoon je MBR uitlezen, that's it.

Mogen wij ook weten welke zaak?
Inderdaad,ik wil ook wel eens weten welke "Hersenloze" zaak dit roept,hahaha ben wel benieuwd :)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

ok, WinXP zal gewoon op jou systeem lopen, np!
je hoeft je vieo kaart er niet uit te halen, in dat geval zal ie niet meer opstarten, of je moet eerst -do not halt on error videokaart- aanzetten.
Gewoon XP er op zetten en dan die winkel uilkachen en verder vermijden, want dit is service waar je niks mee kunt!

suc6

ps welke winkel was het???

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 22:37

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Euh, waarom zou het niet draaien? Besturingssystemen zijn geloof ik niet echt hardware afhankelijk, zolang je maar de juiste drivers hebt voor al je hardware kan het toch gewoon?

Je bios updaten kun je natuurlijk doen, maar dat zouk niet doen alsie geen problemen geeft...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dit topic staat in het verkeerde forum, maar je had em ook al in WOS gepost... en daar gaat ie -terecht overigens- ook dicht. Zie de sluitmessage aldaar.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.