[DVD] Aopen 16xDVD, 48xCDROM

Pagina: 1
Acties:

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik wil deze DVDspeler graag wat langzamer maken, hij maakt (vind ik) namelijk veel te veel lawaai als hij op 48speed draait, en hij is me ook te lang bezig met opspinnen. Ik heb nu alleen geen idee hoe ik dat kan doen. Ik zie ook geen nut van 48speed tijdens het spelen van spelletjes, hij gaat dan geregeld weer naar 48x spinnen om de CDmuziek te gaan spelen...

(ja, ik heb gezocht)

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

• Fludizz
  • Niet online
die is dus voor win9x, niet voor win2k...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Nero Drivespeed is wat jij zoekt ! Zit gewoon bij Nero meegeleverd, zoek even in de directory waar je Nero hebt geinstalleerd ...

Mother, will they like this song?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

TheLunatic schreef op 26 oktober 2002 @ 15:44:
Nero Drivespeed is wat jij zoekt ! Zit gewoon bij Nero meegeleverd, zoek even in de directory waar je Nero hebt geinstalleerd ...
nero drivespeed is idd een prima oplossing voor je probleem, maar wie zegt dat de topicstarter een brander heeft met daarbij nero?

Hier staat tekst

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-03 16:23
er is ook zoiets als cd-bremse meen ik wel s van gehoord te hebben..
FF gezocht: http://home.t-online.de/home/Joern.Fiebelkorn/cdbremse.htm

Systeem Specs

• Fludizz
  • Niet online
Sjaak_Afhaak schreef op 26 oktober 2002 @ 15:45:
[...]

nero drivespeed is idd een prima oplossing voor je probleem, maar wie zegt dat de topicstarter een brander heeft met daarbij nero?
ik heb een brander, een van Lite-On met inderdaad Nero erbij, maar das alleen de brander software. zo'n 'Product related' cd'tje
[edit]heb drivespeed gevonden op internet, maar het schijnt geen effect te hebben...
edit:
heb hem ook wel gekraakt hoor dat gedownloade progje...

[ Voor 0% gewijzigd door Fludizz op 26-10-2002 16:20 . Reden: 1e edit duidelijker gemaakt ]

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-03 23:01

PnD

like in Pinda ^_^

Fludizz schreef op 26 oktober 2002 @ 16:01:
[...]

ik heb een brander, een van Lite-On met inderdaad Nero erbij, maar das alleen de brander software. zo'n 'Product related' cd'tje
rip complete versie @ k*z**

heb ik ook gedaan >:)

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

Xanax959

relax...

Je kan die brander software gewoon updaten, nieuwste versie downloaden, installeren, het installatie programma herkent de oudere versie wel en vraagt of je wil "upgraden".
Heb je gelijk drivespeed erbij. Legaal.
Heb ik zelf gedaan met de nero die bij mijn nieuwe 48 speed lite on zat.

Atari portfolio Dos 2.11

Verwijderd

Wat je ook eens kan proberen , is het eject knopje van je dvd een seconde of 5 inhouden . Heb zelf een a-open brander , en die kan je op die manier tussen
40x en 48x lezen laten schakelen .

• Fludizz
  • Niet online
Xanax schreef op 26 oktober 2002 @ 23:24:
Je kan die brander software gewoon updaten, nieuwste versie downloaden, installeren, het installatie programma herkent de oudere versie wel en vraagt of je wil "upgraden".
Heb je gelijk drivespeed erbij. Legaal.
Heb ik zelf gedaan met de nero die bij mijn nieuwe 48 speed lite on zat.
die software heb ik al gekraakt... heeft werkelijk geen effect...
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 23:33:
Wat je ook eens kan proberen , is het eject knopje van je dvd een seconde of 5 inhouden . Heb zelf een a-open brander , en die kan je op die manier tussen
40x en 48x lezen laten schakelen .
het is 16x DVD, 48x CDROM lezen... met dat nero tooltje heb ik hem op 16x gezet, zonder nut, met knopje inhouden doet ie niet zo schokkend veel... laatje eruit, maar geluidsproductie blijft hetzelfde, net als de snelheid

• Fludizz
  • Niet online
Kick, iemand?
dat Nero DriveSpeed werkt niet op me Aopen DVDspeler...

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Kris2904

found his match in SoaD

Welke mogelijke snelheden detecteert hij dan met DriveSpeed? En welke versie heb je?

Was getekend, enz. | specs

• Fludizz
  • Niet online
drivespeed detecteert alleen 16X omdat hij het als DVDspeler ziet en niet als CDROM drive... ik heb hem nu handmatig ongesteld op 1x en het heeft geen effect. Op de brander werkt hij wel goed. en ik heb de versie die bij me nero 5.0.9.1 geleverd werd.
(late reactie i know, maar 'k heb et een beetje druk waardoor ik topics 'vergeet')
Pagina: 1