Ik zit nu in het level waar je in het begin met een boot aankomt en een paar gasten die via een limousine komen moet afknallen. Hoe moet ik deze missie uitspelen? een walktrough is ook goed, maar dan alleen in nederlands
mmm.... probeer eens wat denk ik
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
weet ik niet, maar het stond er niet bijVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 11:35:
Ik heb al zoveel geprobeerdWaarom denk je anders dar ik dit vraag
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
owke sorry voortaan duidelijkheid
Opnieuw:
Ik ben al een X naar rechts gelopen door de sneeuw en toen... en toen... blah
Opnieuw:
Ik ben al een X naar rechts gelopen door de sneeuw en toen... en toen... blah
supplies ophalen, riolering induiken en iets bij de auto's doen
eerst steek je de straat over. Sloop het ventje wat daar loopt met een touwtje 
Ga rustig zonder rennen riaal in, loop op de (riool)kaart zoveel mogelijk naar rechts)
Je komt nu in de buurd bij de limo.
hier heb je 2 opties: 1. Ga de kerk binnen en sniper de 2 targets kapot 2. Plaats een bom bij auto.
Ik raad ej aan alles stil te doen want er zijn gewoon teveel ventjes in de buurt. Ik heb maar 3 gewone mannetjes gekilled in de hele missie ;-)
Ga rustig zonder rennen riaal in, loop op de (riool)kaart zoveel mogelijk naar rechts)
Je komt nu in de buurd bij de limo.
hier heb je 2 opties: 1. Ga de kerk binnen en sniper de 2 targets kapot 2. Plaats een bom bij auto.
Ik raad ej aan alles stil te doen want er zijn gewoon teveel ventjes in de buurt. Ik heb maar 3 gewone mannetjes gekilled in de hele missie ;-)
Gewoon snel rushen (als de weg vrij is) naar de sewers, en dan veel op je Map kijken. Probeer anders wat Reverend hierboven zei ^_^
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()