|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Zijn er PCs die achter een router hangen of die een software matige firewall hebben geinstaleerd...
Die PC van die andere gast is inderdaad verbonden met het internet via een router...en daarin een ingebouwde firewall.....White Dust schreef op 26 oktober 2002 @ 11:23:
Zijn er PCs die achter een router hangen of die een software matige firewall hebben geinstaleerd...
|| Specs ||
Dan staan die poorten waarschijnlijk geblokkeerd oftewel openzetten het makkelijkste is als hij bij jouw joined anders moet je de poorten forwarden.
Hij heeft het bij mij ook al geprobeerd.... dat werkte ook nieEskimootje schreef op 26 oktober 2002 @ 11:29:
Dan staan die poorten waarschijnlijk geblokkeerd oftewel openzetten het makkelijkste is als hij bij jouw joined anders moet je de poorten forwarden.
Hoe moet ik die poorten openzetten, en welke dan?
(of is hier een FAQ voor?)
|| Specs ||
Als je het IP opgeeft moet je het eens zo proberen. : xxx.xxx.xxx.xxx.
Nog een punt erachter dus, zo werkte het bij ons wel.
Nog een punt erachter dus, zo werkte het bij ons wel.
RTFMgangsterjoey schreef op 26 oktober 2002 @ 13:16:
Hoe moet ik die poorten openzetten, en welke dan?
(of is hier een FAQ voor?)
RTFM is erg leuk, maar krijg jij maar eens gta2 aan het lopen via een router, dat lukte mij dus echt niet, ook na 2 weken zoeken welke poorten er gemapped moeten worden...
Dus die kunnen we beter vergetenUnique schreef op 26 oktober 2002 @ 16:20:
RTFM is erg leuk, maar krijg jij maar eens gta2 aan het lopen via een router, dat lukte mij dus echt niet, ook na 2 weken zoeken welke poorten er gemapped moeten worden...
|| Specs ||
Nee hoor, want ik heb het vroeger wel eens aan de praat gekregen met en vriend.
Hij had/heeft een hardware router.
Het kan, alleen ff de poorten zoeken.
met ze 2en binnen een bepaald internet/netwerk kan ook problemen geven. ik kan b.v niet online gamen tegen iemand bij mij in de buurt die ook @home heeft. @home heeft een firewall er tussen zitten zodat je niet bij elkaars bestanden/printers kan komen via windows.
Pagina: 1