[PS2] Pro Evolution Soccer 2

Pagina: 1
Acties:
  • 542 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:33
Hij is er dan eindelijk. Over het algemeen ben ik erg tevreden, wat gameplay betreft is het weer wat beter geworden, veel meer controle over de spelers.

Helaas heeft Konami het opnieuw laten afweten wanneer het features betreft. Twee ZWARE punten van kritiek: Ten eerste zijn de rosters werkelijk belachelijk out-of-date. Ronaldo bij Inter, Rivaldo bij Barca... dat zijn zulke simpele dingen om aan te passen, niet normaal... slecht Konami!!!!!!!!!!

Het tweede is nog erger, maar ik hoor geruchten dat de KNVB hiervoor de schuldige is: De namen van de Nederlandse spelers. Onze jongens heten allemaal Oranges met een nummer erachter! En dat is nou nog niet zo'n ramp, want de namen kan je aanpassen, en als je je PES optie file importeert is het grootste deel van de Nederlandse namen meteen correct (als je die goed waren in PES natuurlijk), hoewel er hier en daar nog een Oranges rondloopt (bij Hamburg b.v.). De grootste ramp is echter dat de commentaar stemmen voor Oranje er niet inzitten!!!!!!!!!! Dus de commentator heeft het constant over Number 5, Number 20, Number 14... alsof ik naar een James Bond film zit te kijken :(

Ik heb even in de commentarynamen zitten bladeren, maar voor het gros van de Hollanders is geen goede naam te vinden. Erger nog, van bestaande spelers kan je de commentary naam niet aanpassen, je moet dus de speler copieren en vervolgens in het NL elftal plaatsen..... vermoeiend.

Dit zijn het soort dingen die een superspel verpesten... jammer Konami, zonde... pas maar op dat ik volgend jaar geen FIFA koop.

PS Je kan nu eindelijk wel met clubs (waar je de namen goddank wel van kan aanpassen...) een Konami Cup met vrienden spelen. Da's tenminste iets...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Tegen de tijd dat de PS2 online gaat komt daar vest wel een update voor ;)
Trouwens wat boeit jou het dat die spelers namen er niet bij zitten? Gaat toch om de gameplay?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

*rent straks naar winkel*

Is het bij PESII zo dat je master league met zijn 2-en kan spelen net zoals in Pro evolution soccer voor de PSI?

Dat Konami zijn huyiswerk verder nietr gedaan heeft is wel heel teleurstellend, zeker als je weet dat het in het vorige spel al wel in zat. Jammer en slordig.

Verder ben ik verdomde benmieuwd naar de gameplay, de looks en de feels. Ik kan bijna niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Online... wat heeft dat er nou mee te maken? Ik heb hier een spel liggen dat ver****te namen heeft voor mijn eigen teampje. Daar verandert het online gaan van de PS2 niet veel aan.

En daar wind ik me over op als de 49 andere teams in het spel WEL de namen hebben. Het is gewoon slordig. Op de PC zou je hier een patch voor krijgen (desnoods een niet-officiele), maar op een console wordt je er mee opgescheept: 'succes ermee!'. Niet netjes van Konami.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Het is dus btw WEL de schuld van de KNVB dat de nederlandse namen er niet inzitten.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Stelletje luie flikkers in Zeist... slaat dat nou op.

Trouwens, Konami had op zijn minst de gemangelde namen zoals op de PSX kunnen gebruiken: 'Niezelrooij'

Trouwens, hij kost bij de FRS maar 60 euro... min 6 voor CJP... is 54 euro. Wel goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

s_roubos, ik begrijp je frustratie :) Maar hier kan Konami weinig aan doen, de KNVB zit wel vaker dwars wat licenties betreft :r

Hoe dan ook, dit spel vind ik persoonlijk zo vele malen beter als Fifa2003 ! PES was al heel erg goed, PES2 perfectioneert de gameplay gewoon. Ik heb het spel gisteren gehaald en ben nu bezig met een kameraad de Master League af te werken, echt geweldig !

Grafisch vind ik het een tikkeltje beter als PES1, het geluid is stukken beter en de gameplay; meesterlijk !

Anyway, mij storen die oude rosters en verkeerde namen (oranges) niet zo, gewoon een keertje zelf bijwerken en klaar. Het gaat mij puur om de gameplay bij dit spel en die is gewoon onovertroffen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

ik had al een reactie op dit spel gegeven in een ander topic, maar ik zal hem hier ook ff neerzetten.
Ik heb PES2 vanmiddag gekocht, heb heb de hele middag gespeeld en ik moet zeggen HET IS EEN VET GAAF SPEL!!!!!

Ik heb PES1 ook op de ps2 maar deze is nog vele malen vetter!!. alles gaat 10x soepelder. hij ziet er beter uit, meer moves, beter commentaar, maar vooral de gameplay is er nog meer op vooruit gegaan, en daar gaat het toch om!!!
ik heb in de winkel ook ff een half uurtje fifa2003 gespeeld, die is mooier getekend, maar ik vind de gameplay van PES2 toch beter, het speelt gewoon heerlijk.

veel van de kleine irritante foutjes van PES1 zijn er ook uitgehaald, zo lopen spelers niet blindelings schuin achter de tegenstander aan in bepaalde situaties, je hebt echt alles zelf in de hand nu.
een ander voorbeeldje is dat een speler niet meer een seconde stilstaat na een tekkel. ze zetten nu veel meer door,

ach het is allemaal te veel om op te noemen, maar de gameplay is gewoon THE BEST!

het enige waar ik me aan irriteerde waren de namen van de oranje spelers.. nameljk orange001, orange002, orange003 enz enz, maar jah, gellukig heb je player edit, en ik heb nu gewoon weer de echte namen :P

maar check de game uit, speel hem een uurtje en je bent verkocht/verslaafd!!! :)
die namen zijn idd vaag, maja, je kan ze veranderen en het gaat tenslotte om de gameplay nietwaar... je koopt toch geen spel om de namen, tenminste ik niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:37
Halloooo stelletje dumbo's. Nederland had toch zo'n team-holland bedrijfje wat alle belangen voor de spelers organiseerde of nie soms? De schoonpa van de Boertjes was ook niet amused dat zijn schoonzonen in een EA game zaten. Al met al heeft dit met geld en copyrights van de spelers te maken en hierdoor is konami en wij zelf de dupen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Ik heb hem vandaag ook aangeschaft, al jarenlang fan, heb net een ps2 dus pes 1 had ik nog niet gespeeld.

Moet zeggen dat ik wel ff moest wennen, had de laatste jaren pes gespeeld voor de playstation 1 en dan is dit echt ff wennen, maar hoe langer ik weer speel hoe leuker ik het weer ga vinden.

Wat betreft den namen, dat is wel even vervelend, maar je kan alles wel editten dus dat is wel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13022

Ik heb hem vandaag ook gehaald !! blijft voor mij het beste footie game ever!!! Jammer dat ze niet update rosters hebben... Mensen van Konami hebben Winning 6 (japanese versie) vertaald naar engels meer niet... Beeeeetje jammer.. Ook jammer van dat orange xxx !! Maar dat kan je gewoon editen... Voor de rest super game!!! Ja waarom hebben ze niet ipv Orange xxx een fake naam neergezet.... Anyway !!! BEST FOOTIE GAME EVER!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je kan de namen editten mensen, dus niet de spraak van de commentator... het is gewoon dom als je tegen Engeland speelt dat hij zegt 'Owen... Southgate... Beckham... en vervolgens Number 3... number 9... number 5.

Dit irriteert me mateloos, omdat het in de vorige twee edities van ISS niet het geval was. In dat aspect doet het spel een stap terug, en dat is jammer.

Maar het is een detail, en ik ben het met iedereen eens die zegt dat het uiteindelijk om de gameplay gaat... en die is veel beter geworden... een zeer grote verbetering zelfs t.o.v. PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

OK, ik heb hem binnen en ben bezig met de eerste master league sessie. Het is even wennen, gameplay voelt goed. Ben bang dat dit weer een nieuwe eindeloze sessie gamen wordt.

Volgende week heb ik het eerste toernooi. :) Dat wordt dik trainen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik speel de ML op normal en het valt niet mee moet ik zeggen... ik weet ook niet precies hoeveel spelers ik kan kopen zonder het risico blut te gaan... dat tranfersysteem is wel even een update t.o.v. PES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

s_roubos schreef op 26 oktober 2002 @ 21:42:
Ik speel de ML op normal en het valt niet mee moet ik zeggen... ik weet ook niet precies hoeveel spelers ik kan kopen zonder het risico blut te gaan... dat tranfersysteem is wel even een update t.o.v. PES.
De master league op normal loopt nu redelijk. Twee duurdere spelers gehaald en wat contracten afgebroken. De derde divisie heeft 8 teams dus 14 wedstrijden. Het salaris wat je betaald is op jaarbasis, dus je betaald per wedstrijd hetgene wat je biedt gedeeld door 14. Heb nu een speler voor 375 punten gecontracteerd dan drukt dat op je wedstrijdlast met 27 punten. (volgens mij werkt dit zo hoor).

Helemaal eruit ben ik er ook nog niet, maar ik heb in ieder een speler die zonder contract zat opgekocht en voor langere tijd vastgelegd (Rebrov je weet wel die van Dynamo Kiev die nu voor Tottenham Hotspur speelt). Goede eerste aankoop.

Het scoren is dik wennen en de controle die je zelf meer hebt heeft de com/tegenstander ook. Makkelijker in balbezit blijven, moeilijker bal afpakken. Eén tweetjes lopen ook weer iets soepeler, omdat de eerste man minder de bal uitloopt. De dieptebal met driehoekje onder 45° naar de zijlijn toe kan nog steeds niet. Altijd over de zijlijn, die moet dus nog met kruisje. Vrije trappen zijn bij mij nog een drama, ik jaag ze nog allemaal over.

Wat ik heel jammer vind dat ze het niet opgelost hebben is dat als je met zijn tweeën in een team speelt en de bals is "los" dat de compjuter allebei de gecontoleerde spelers automatisch de bal in stuurt. Zo kun je nooit met één man jagen en één man in de zone achter de bal dekken. Ja het kan wel, maar dan moet je eerst met L1 ja man wegdrukken en dan weer terugdrukken en dat is tijdsverlies. Bovendien krijg je als je dat tegelijkertijd doet hele aparte wegdrukeffecten :D.

Maar al met al nog volledige tevredenheid hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Babangida is ook een vrije speler, heb ik gekocht. Maar die kocht ik ook altijd in PES...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-04 10:23
Kan je nu alleen nog maar spelers kopen van andere clubs dan? Dat is wel jammer; vroeger kon je spelers "scouten" bij obscure landen etc.
nog een vraagje; is er nog steeds zo'n probleem dat de spelers hands mogen maken tijdens een sliding (je weet wel dat ze een uitgestrekt armpje naast zich hebben liggen) en dat de keepers terugspeel ballen in hun handen pakken als je ze niet passt maar bijvoorbeeld naar ze toe slide?
Daar heb ik op dit moment het meeste last van bij PES denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Je kan ook bij landen kopen...

Ik zag trouwens de prijzen van Heroic holland... heel laag... maar toen ik probeerde Neeskens en Van Basten te kopen wilden ze allebei niet :(

Maar omdat ik met Real Madrid speel heb ik al wel Zidane en Roberto Carlos goedkoop kunnen vastleggen :) Zodirect ff kijken wat Raul doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-04 16:28
Toch even over die namen. Iedereen roept: het gaat om de gameplay, wat boeien die namen? Nou heel veel! Als je een F1 sim speelt ga je toch ook niet acoord met een Billiams met Lontoya aan het stuur? Ookal is de gameplay nog zo gaaf.

Wat verder niet wegneemt dat PES2 een mooi spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik realiseerde me vanmiddag dat je ALLES aan de clubteams kan veranderen, inclusief de namen. En aangezien 'Utricht' (close enough for me) in de commentaar lijst zit ga ik straks Real even omtoveren in mijn eigen cluppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik denk dat ik pes2 maar ga aanschaffen ipv fifa 2003

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
You made a wise choice my friend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

* Kez heeft hem ook gehaald :)
*zeer tevreden is* :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 07:03
Denk dat ik Fifa 2003 ga halen ipv PES2, omdat ik PES1 al heb en ik te weinig veranderingen zie.. Heb ze beide werkend gezien en ook grafisch en qua audio was ik best wel onder de indruk van Fifa 2003 (itt de vorige delen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
PES2 is toch wel een compleet ander spel... gameplay is helemaal op zijn kop gezet, ten goede... en de nieuwe Masterleague en editing opties maken het helemaal leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Is het commentaar beter want dat zoog echt in PES1.. En het gebrek aan licenties vind ik ook wel matig :( Is gewoon minder leuk om met nep-teams en nep-spelers in een nep-competitie te spelen..

Overtuig me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Het commentaar is een stuk beter als bij PES

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

KexDaFlex schreef op 26 oktober 2002 @ 21:34:
...
Volgende week heb ik het eerste toernooi. :) Dat wordt dik trainen dus.
Eerste toernooitje PESII@Casa* KeX emundo. Mooie clash in een nieuw spel. Wat onwennig, maar afgewisseld met wat gamen op mn netwerkje thuis hebben we het toch van twee uur 's middags tot half vier 's nachts volgehouden. Stoer verhaal, maar kern is dat de gameplay boeiend is en niet gaat vervelen of irriteren bij een lange sessie. Vooral twee tegen twee is echt kicken.

Een kleine impressie van een zaterdag gamen met PES als rode draad. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.klerkx3/PES2cup1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.klerkx3/PES2cup2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.klerkx3/PES2cup3.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 03-11-2002 13:25 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Iemand nog mooie pics verder? Zit nog steeds te twijfelen tussen PES2 en FIFA2003 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

devv05 schreef op 03 november 2002 @ 15:45:
Iemand nog mooie pics verder? Zit nog steeds te twijfelen tussen PES2 en FIFA2003 :(
Wees nou slim, uit pics kun je echt niet afleiden welke het leukste is. Ga naar de videotheek en huur ozwel PESII als FIFA2003. Speel een dag of wat en maak je keuze. Pas dan kun je wat zeggen over de gameplay en of die je ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

KexDaFlex schreef op 03 november 2002 @ 16:24:
[...]

Wees nou slim, uit pics kun je echt niet afleiden welke het leukste is. Ga naar de videotheek en huur ozwel PESII als FIFA2003. Speel een dag of wat en maak je keuze. Pas dan kun je wat zeggen over de gameplay en of die je ligt.
Idd,ga het gewoon spelen
De plaatjes kunnen nog wel zo mooi zijn maar als de gameplay zuigt heb je er nog niet veel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
KexDaFlex schreef op 03 november 2002 @ 16:24:
[...]

We hebben hier 3 videotheken waarvan 1 geen ps2 spellen heeft, en de andere 2 hebben maar heel weinig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

devv05 schreef op 03 november 2002 @ 17:34:
[...]

We hebben hier 3 videotheken waarvan 1 geen ps2 spellen heeft, en de andere 2 hebben maar heel weinig :{
That's a bummer. Maar ik blijf erbij dat pics gewoon nix zeggen. FIFA is over het algemeen wat gelikter. Iets waar ik vroeger voor viel, zeker in de tijd van FIFA97. Toen ik de eertste keer ISS pro 98 (IMO voorloper van PES) voor de PSX zag, dacht ik dat dat nooit beter kon zijn aan de graphics te zien. Maar naar verloop van tijd voelde ik gewoon meer voetbalgevoel bij deze serie. Bij FIFA99 ben ik definitief overgestapt al heb ik FIFA2001 nog wel even geprobeerd voor het vergelijk.

Het blijft persoonlijk, maar voor de gameplay moet je IMO bij PES zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Vroeger was ik ook altijd gek van Fifa, en ben het zeker met je eens dat PES qua gameplay beter is als de vroegere fifa's.. Alleen heb ik heel veel positiefs gehoord en gezien over Fifa 2003, waardoor ik toch wel zit te twijfelen.. En ook al gaat het om de gameplay, graphics zijn ook belangrijk.. Tevens heb ik PES al en ik weet niet of er wel genoeg veranderd is om 'm weer aan te schaffen.. Vooral de licentie vind ik toch wel een heel groot pluspunt van fifa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:14

jOzh

Sweet dude!

Geen idee of Fifa 2003 op de PC en PS2 identiek zijn qua gameplay, zo ja zou ik die zeker links laten liggen. Totaal onrealistische bewegingen, lijkt wel of alle spelers uit volendam komen (aan de coke). Zelf heb ik helaas geen PS2 dus ik doe het nog steeds met ISS Pro Evolution 2 op de PSX en dat speel ik ondanks de verouderde graphics nog 10x liever dan Fifa 2003 (op de pc dus).

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu bezig met de master league... sta nu 3de.. Kwam er net achter dat die 'slechtere spelers" waarmee je begint half MOE aan een wedstrijd beginnen!! Met 2 hokjes of zo!! Is dat bij iedereen zo? Nu ben ik dus verplicht om NOG SLECHTERE spelers op te stellen!!

Ben begonnen met Manchester United... Vd Vaart, Scholes, Beckham gekocht.... Voor de rest :r

En ik snap ook niet waarom bv Nakata, Ono, Inamoto in Japans elftal echte namen hebben en bij hun clubs nep namen.. En nog vreemder is dat hun skills veel beter zijn bij hun club... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27056

Anoniem: 13022 schreef op 03 november 2002 @ 22:15:
Ik ben nu bezig met de master league... sta nu 3de.. Kwam er net achter dat die 'slechtere spelers" waarmee je begint half MOE aan een wedstrijd beginnen!! Met 2 hokjes of zo!! Is dat bij iedereen zo? Nu ben ik dus verplicht om NOG SLECHTERE spelers op te stellen!!

Ben begonnen met Manchester United... Vd Vaart, Scholes, Beckham gekocht.... Voor de rest :r
Dat klopt. Mensen met een lager stamina herstellen minder goed na een wedstrijd. Gebruik de roulatiesysteem zoals ze in het echt ook doen.
Manchester heeft een hele goede team, behalve de verdedigers. Ik heb de ML al een aantal keren uitgespeeld met ManUtd in WE6. :D Koop van Nistelrooy hij is een van de beste spitsen in het spel. Die kan je heel goed gebruiken in de eerste seizoenen van ML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb ze vanmiddag beide een tijdje gespeeld.. ik vind zowel fifa 2003 als pes 2 enorm :r

en dat van een voetbal fan :?

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Capoeirist schreef op 04 november 2002 @ 17:26:
Heb ze vanmiddag beide een tijdje gespeeld.. ik vind zowel fifa 2003 als pes 2 enorm :r

en dat van een voetbal fan :?
Ik ben heel erg nieuwsgierig waarom je zo enorm :r vindt. Misschien dat je dat nog met ons wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capoeirist schreef op 04 november 2002 @ 17:26:
Hoezo? kan je niet scoren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Aangezien ik niet kan kiezen tussen PES2 en Fifa 2003 koop ik ze allebei maar, samen voor 80 eur via Marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8479

Goed even het volgende. Perfectionistisch als ik ben krijg ik de volgende dingen niet voor elkaar:
1. Standaard startopstelling clubs(formatie + spelers) aanpassen zodat deze in het vervolg altijd is zoals ik heb aangegeven
2. Beruchte transfers. Wat is nu echt de manier om spelers over te zetten.
Natuurlijk ben ik al over internet wezen struinen en wel het een en ander gevonden. Echter is het nog steeds niet naar wens. Dus wie kan mij met deze problemen helpen met duidelijke uitleg?
Of anders, wie kan mij aan een goede nederlandse site vinden waar een forum over pes2 wordt bijgehouden
Dank U!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Moet je bij team management doen ofzo.. dan formation daar aanpassen dan blijft ie staan. Als je een wedstrijd begint en dan daar aanpast blijft ie niet staan.

2. Gewoon altijd proberen.. In het begin willen ze niet, na 1 periodde misschien wel. Roberto Carlos , Tottie kwamen maar toen ging ik door kopen zonder op mijn saldo te letten was ik weer game over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Waar precies bij management? Want ik ben echt al een tijd aan het pluizen maar mij lukt het iig niet. Bovendien gaat het er bij mij ook meer om dat ik 1malig mijn basis elf spelers instel en dat de game dat dan altijd overneemt. Vooral bij een gewoon exhibition potje ajax-psv tegen mijn maat.
2. Ik bedoel eigenlijk meer de transfers die je moet uitvoeren om de clubs weer up to date te houden. Bijv. Litmanen niet meer bij Liverpool maar gewoon weer terug bij Ajax :9
3. Wat me nu ook net te binnen schiet hoe ik bestaande internationals eruit joppen en andere clubspelers tot internationals bombarderen? Ik bedoel Numan in mijn Nederlandse elftal. What's the dilly? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. je bedoelt een gewone match dus geen master league? Dit weet ik niet pecies... Volgens mij moest je na aanpassen team ergens saven...

2. kan naar mijn weten niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Om teamopstellingen buiten de ML op te slaan moet je een Formation file aanmaken.Pas je opstelling aan, copieer die vervolgens in de Formation manager naar een lege positie in je formation file (of maak er een als je die niet hebt). Save de file, en laadt hem voordat je de volgende keer met dat team speelt (je hoeft het niet elke keer te doen, alleen als de console uitgestaan heeft moet het opnieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Formation eenmalig aanpassen lukt inderdaad wel maar wat ik al zei het gaat mij meer om de basis elf spelers die steeds starten. Pes2 is zeker beter dan deel 1 maar ik snap echt niet waarom sommige dingen zo verrot of zelfs niet aan te passen zijn :?

ps. GTA Vice City speelt echt als een natte droom met nummers als Toto - Africa, Bryan Adams - Run to you, Frankie goes to Hollywood - Two Tribes enz. Lijkt wel of je zelf deelneemt een zwaar relaxte episode van Miami Vice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-05 13:52

Sagat

Is pappa x2!

Eindelijk! Sinds de hcc heb ik pes2. Zoals ik hier al gelezen had zijn de namen inderdaad niet altij correct wat irrant is. Ik vind mezelf een redelijke voetbal kenner maar de namen bij pes2 zijn soms behoorlijk lastig in te vullen. Hierom vraag ik me het volgende af:

Waar halen jullie de naam informatie vandaan? Ik gebruik zelf de site van voetbal international, maar mede omdat konami verouderde gegevens gebruikt is het af en toe lastig. Vooral omdat Luivert Kluivert wel duidelijk is maar wie orange017 is, is moeilijker te raden.

Hiernaast vraag ik me af of konami ook 'jeugdspelers' in het spel heeft gedaan. Bij sommige spelers kan ik me ook maar niet herrinneren ze ooit op de bank gezien te hebben, laat staan een wedstrijd spelen, en ik vermoed hierom dat konami ze gewoon in het spel gemikt heeft voor de master league mode zodat je genoeg spelers hebt.

Ik hoop trouwens dat het niet al te erg is om dit topic te gebruiken (2 weken oud) maar een nieuwe maken leek me overbodig.

10 second ninja DONE

Pagina: 1