Ik heb thuis twee windows 2000 professional pc's staan. Die melden zich gewoon lokaal aan. En af en toe log ik in en dan wordt onder andere het geluid niet geladen en nog meer zaken. Internet werkt dan niet. Als ik me dan afmeld zijn er verschillende programma's (op de achtergrond) die niet willen afsluiten. Ik heb met behulp van de even viewer gekeken of ik de oorzaak kon achterhalen. Maar dat leverder niks op. Weet iemand misschien wat wel de oorzaak is. Of heeft iemand gelijke ervaringen...
Ben je wel Admin op die pc? Als je te weinig rechten hebt, werken sommige programma's niet, of maar half.
Onzin verkopen doe je maar in de HKVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:55:
Yep en ik heb een andere PC gekocht.
het kan zijn dat de profiles corrupt zijn geraakt wegens weinig inloggen....(het blijft tenslotte windows). Login met een account met local administrator(beheerder) rechten en hernoem het account waar je mee inlogt. Log nu onder dat account op nieuw in(niet het hernoemde account maar het origineel) bijvoorbeeld je logt in als admin >hernoem profile naar admin_old. Dan log je opnieuw in als admin en wordt er een nieuw profile voor je aangemaakt. Probeer het maar eens. baad het niet schaad het niet.
Nee ik ben gewoon administrator. En het vreemde is het komt af en toe voor. Na uitloggen en weer opnieuw inloggen is het probleem verholpen. Het lijkt wel of er ergens een driver voor de hardware niet wil loaden. En mijn account is niet corrupt denk ik. Ik sluit pc's altijd normaal af en heb geen andere problemen. Bovendien komt het soms voor als ik heb uitgelogd en daarna weer inlog.