Nu kopen of na jan 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Hoi,

Momenteel kun je on-line heel wat notebooks in de aanbieding kopen.
Nu is mij vertelt dat notebooks al 3 jaar niet goedkoper zijn geworden, en waarschijnlijk ook niet zullen worden.

Als ik echter muteer, reduceer, determineer aangaande byv. higarde/notino en Jewel, dan DENK ik dat door de komst van USB 2.0 die nu slechts 2 of 3 notebooks hebben men toch wel van de dan ineens 'oudere modellen' af wil.

We zitten voor de feestdagen, men geeft geld uit, 13e maand enzo, dus de concurentie barts lof, alhowel dat dus wel meevalt, daar ze 'allemaal' zeg Euro 100 goedkoper zijn. (Behalve mycom die nu 1 van de duurste is met Asus notebooks en bovendien geen 2 jaar onsite of pick up garantie bied)

Dus wat raden jullie aan deze budget koper aan?
Nu de aanbieding nemen want in 2003 is het duurder, wanneer de mensen hun geld in december uitgaven?

Of wordt het bijna op zeker goedkoper(14", intel, DVD, usb 1.1 notebooks) omdat er van alle merken straks ineens nieuwe notebooks komen met: udma 133, raid, usb 2, 15"
e.d.?

Alle inzichten en gokken welkom.

(PS: wie heeft er ervaring en tips aangaande een los GPS setje met NL kaart voor bij een laptop waardoor je op straat nivo in heel NL kunt komen)

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04 12:22
laptop met RAID ?

Denk ut nie, maargoed.

Maar ik denk dat je beter ffkies kunt w88, jah.

301SQN

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
[flauwmodes]ie-ne-mine-mutte tien-pond-grutte tien-pond-kaas[/flauwmodes]

ik denk niet dat er hier iemand is die die keus voor jouw kan maken of zoiets met zekerheid kan zeggen, tuurlijk prijzen zullen altijd blijven dalen van hardware, totdat het vervangen word voor iets sneller/nieuwers. Ik zelf zou nou toch echt even wachten op een Usb2 aansluiting als je hem niet dringend nodig hebt.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Wachten is in PC-land altijd goed. Je krijgt gewoon beter spul voor je geld (of hetzelfde voor minder). Zelfs bij laptops is dit het geval. Als je dat ding nog niet nodig hebt, kun je beter eventjes wachten.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

DiMension schreef op 26 oktober 2002 @ 10:43:
Wachten is in PC-land altijd goed. Je krijgt gewoon beter spul voor je geld (of hetzelfde voor minder). Zelfs bij laptops is dit het geval. Als je dat ding nog niet nodig hebt, kun je beter eventjes wachten.
en dan komt er altijd weeeeeeeeer iets beters.
Je kunt dus blijven wachten tot je een ons weegt ;)
Mijn devies: koop iets als je het nodig hebt, niet eerder, niet later.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Je zit al in de peiling.... :X

[rml][ OH] dicht[/rml]

Verwijderd

Ik zeg altijd maar zo, koop het snelste wat er is, je zal zien dat het na een jaar veel goedkoper is, maar jij kan nog een tijdje voort met je systeempje....

En wachten, ja, het kan, maar dan kan je heel lang wachten....

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
als je het nog kunt uitzingen met je huidige systeem is het nooit verkeerd om te wachten, het zal niet snel DUURDER worden.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:45:
[...]

en dan komt er altijd weeeeeeeeer iets beters.
Je kunt dus blijven wachten tot je een ons weegt ;)
Mijn devies: koop iets als je het nodig hebt, niet eerder, niet later.
Dat is ook precies wat DiMension aangaf. Als je het nog niet echt nodig heb wachten komt overeen met jou tip. Als je het nodig heb kopen

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Eindeloze discussie dit, schiet niet op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.