Toon posts:

net mijn wacom Intuos tabletje :-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nog maar net een Wacom tabletje A6.
Heb hier op dit forum prachtige tekeningen gezien.
Muis werkt goed. Met de pen is even wennen en nu uitzoeken hoe een foto na te tekenen en een handtekening te maken voor in e-mails bv.
Ik kan trouwens niets in Photoshop vinden ivm de pen. Ik heb alle software geinstalleerd die is meegegeven van Wacom.
Is er ergens een Nederlandstalige uitleg op het internet om je snel op weg te helpen???

groeten,
ellen.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

ellen: als het goed is kan je die antwoorden m.b.t. het beste vinden via de search. De vragen hiervan worden meestal gesteld in het W&G forum omdat daar toch wel de échte wacom gebruikers zitten en zij naar mijn weten niet vaak in OH komen. (Maar dat is mijn idee...)

offtopic:
PS: je hoeft niet te groeten onder je topic, staat in de FAQ iets in de trant van: wij tweakers groeten elkaar continu. Je kan daarvoor natuurlijk je signature gaan gebruiken, maar iets in de trant van groetjes o.i.d. zie je daar nooit terug

Verwijderd

Topicstarter
Oh,bedankt. Misschien dat de moderator hem even verplaatst dan?
Ik heb al een tijdje gezocht via de search maar kon toch niet echt vinden hoe vanaf het begin te starten. Hier op het forum zijn ze al heel ervaren met met het tabletje en de pen.