Ok Ok, het is duidelijk, het idee is er, de uitvoering is nog lang niet begonnen, terwijl de uitkomst er wschl pas komt als er nog een man of 50 hier voor heeft geijverd
Ideetje: Verkleinwoord van idee
Idee: Zoek het op in de vandale, want kheb géén zin om die 1/4 blz die héél de uitleg over idee beslaagt over te typen.
Toch citeer ik:
1. niet van toepassing op wat ik bedoel met idee
2. in de geest levende voorstelling, synoniem: denkbeeld
3. voorstelling aangaande iets
4. gedachte over iets
5. niet van toepassing
6. ingeving, inval, vondst (ik heb een hoge dunk van mezelf dat ik dit een vondst noem

)
7. conceptie, plan
8. denkbeeld
9. zin, trek, verlangen (nu niet dat dit écht is, maar kheb er wel zin in, in zo'n bookmark functie)
10. niet van toepassing
Ik heb dus NIET alle spreekwoorden overgetypt, ik hoop dat je hier mee genoeg weet over het begrip dat ik "een ideetje" noem. Hoe noemen m'n Noorderburen dat anders, het begrip dat ik bedoel met "een ideetje".
Voor de echte modders is dat lijstje natuurlijk handig. Ook had ik het voorstel om ECHT actieve modders, ik denk dus aan mensen die niet zoveel posten op de FP maar enkel modden 2 punten ineens te kunnen laten modden, dus een select clubje van bvb 20 man echte die hard modders, die onterechte moderaties ineens goed kunnen aanpakken.
1. Ik wil NIET daarin zitten, ik ben niet zo'n actieve modder
2. Vermoord me niet vanwege dit voorstel, tklinkt wel raar, maar mss zit er wat in.
[
Voor 0% gewijzigd door
coubertin119 op 27-10-2002 19:30
. Reden: toevoeging ]