mijn RA2 zit ingepakt in een .UHA bestandje, maar dat ding wil niet uitpakken. Het uitpakprogramma zegt steeds dat er te weinig geheugen is om uit te pakken. Sinds wanneer heeft een de-archiver meer dan 32 MB ram nodig om uit te pakken?
HALLO!!
verwacht niet dat je binnen een uurtje antwoord hebt...... sjeez!
verwacht niet dat je binnen een uurtje antwoord hebt...... sjeez!
Elect a clown, expect a circus.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 12:06 schreef mvdheuvel het volgende:
Euh, omdat 'ie illegaal is?[/quote]Nou daarom heb je geen antwoord en sorry hoor maar als je niet eens erachter kunt komen hoe je je warez moet uitpakken koop het dan gewoon....
Euh, omdat 'ie illegaal is?[/quote]Nou daarom heb je geen antwoord en sorry hoor maar als je niet eens erachter kunt komen hoe je je warez moet uitpakken koop het dan gewoon....
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 12:06 schreef mvdheuvel het volgende:
Euh, omdat 'ie illegaal is?[/quote]je zit al redelijk lang op dit forum, en toch weet je niet dat deze vragen hier niet mogen, jouw vraag ruikt zo naar warez games, dan ben je echt dom als je zoiets niet weet
Euh, omdat 'ie illegaal is?[/quote]je zit al redelijk lang op dit forum, en toch weet je niet dat deze vragen hier niet mogen, jouw vraag ruikt zo naar warez games, dan ben je echt dom als je zoiets niet weet
Elect a clown, expect a circus.
haha, ik vind het wel een goeje!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>uh...ik heb net 50 .ACE-bestanden gedownload van RA2, maar er zit een wachtwoord op, hoe kan ik dat kraken??[/quote]haha! een echte tweaker!;);)
Slasher, doe niet zo schijnheilig. Je moet nou niet doen alsof jij nou mister niceguy bent en netjes alles in de winkel koopt ofzo.
Ik heb trouwens alle voorgangers van RA2 wel legaal gekocht, maar omdat ik TS zo slecht vond, wil ik RA2 eerst ff bekijken voordat ik 'em in de winkel koop. Vandaar dat ik dus ff een illegale versie heb.
Trouwens vraag ik je niks illegaals, ik vraag je uiteindelijk alleen maar waarom het uitpakprogramma zeurt om mijn ram.
Ik heb trouwens alle voorgangers van RA2 wel legaal gekocht, maar omdat ik TS zo slecht vond, wil ik RA2 eerst ff bekijken voordat ik 'em in de winkel koop. Vandaar dat ik dus ff een illegale versie heb.
Trouwens vraag ik je niks illegaals, ik vraag je uiteindelijk alleen maar waarom het uitpakprogramma zeurt om mijn ram.
Op zich is het helemaal geen probleem.... en waarom niet??? Met 32MB ram is het spel toch niet te spelen
Uhm het gaat er niet om of anderen mensen ook warez gebruiken, het gaat erom dat het hier gewoon niet thuis hoort...
Als je het een goed gevoel geeft, ik heb hem ook gewoon gefikt....
Als je het een goed gevoel geeft, ik heb hem ook gewoon gefikt....
Pagina: 1