Toon posts:

[ECS] Wat is er toch met de k7s5a

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is er toch aan de hand met de ecs k7s5a.

Ik krijg steeds vaker borden terug die telkens weer zichzelf resetten :(

Hoe kan dat nou :?

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Misschien dat de batterijen snel leeg gaan?

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik begrijp dat je in een hardwaretoko werkt?

... en oranje! :P

Verwijderd

Topicstarter
iNSaNe-oNe schreef op 26 oktober 2002 @ 00:44:
Ik begrijp dat je in een hardwaretoko werkt?
Yep

Dit is gewoon echt niet normaal meer, zelfs de groothandels weten het niet, en ecs zelf geeft geen gehoor.

Ik zit er al aan te denken om op een ander merk over stappen :(

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Het is eigenlijk redelijk eenvoudig, er zijn een paar opvattingen over dit fenomeen:

1. De chipset kan zijn hitte niet kwijt; oplossing haal chipsetcooler los, haal dubbelzijdige tape eraf (koelt namelijk slecht) doe zilverprut erop, plak vast met 2 secondenlijm; doe er een chipset ventilator op als je echt ruig wil zijn

2. Het batterijtje is AFSCHUWELIJK slecht..... vernieuw batterijtje......

3. Revisie.. lager dan 3... JAMMER...

4. Bios download de laatste bios... probleem opgelost... (is trowens echt een konings bios update :*) )

suc6 met de zaak

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Verwijderd

Alientrader schreef op 26 oktober 2002 @ 00:53:
Het is eigenlijk redelijk eenvoudig, er zijn een paar opvattingen over dit fenomeen:

1. De chipset kan zijn hitte niet kwijt; oplossing haal chipsetcooler los, haal dubbelzijdige tape eraf (koelt namelijk slecht) doe zilverprut erop, plak vast met 2 secondenlijm; doe er een chipset ventilator op als je echt ruig wil zijn

4. Bios download de laatste bios... probleem opgelost... (is trowens echt een konings bios update :*) )

suc6 met de zaak
En dan ben je de garantie kwijt, en krijg hij ook nog geen nieuwe
als het niet zo werken.

het zou gewoon goed moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Alientrader schreef op 26 oktober 2002 @ 00:53:

suc6 met de zaak
Hmm laatste bios

Toevallig die van 020809l.rom ??

Die heb ik laatst nog geupdate ff afwachten dus :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Vergeet niet een andere mogelijkheid (zeker niet voor alle gevallen verantwoordelijk...): brakke voeding. Juist omwille van de extreem lage prijs van de K7S5A wordt het vaak in goedkope kasten met ditto voeding gezet. En dat is vragen om problemen.

Dat je het meer bij de K7S5A ziet dan andere mobos is simpelweg een artefact van het feit dat duurdere mobos vaak met duurdere componenten uitgerust worden.

Oslik blyat! Oslik!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gebeurt dit ook met de K7S6A of heb je daar geen ervaring mee?

Ik heb er gelukkig wel een Antec voeding in hangen b.t.w. (i.d.d, goedkope voedingen zijn vaak 1 grote ellende)

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-06 02:14
Had dit met een revisie met de kleine xp stickertjes. Tevens was dit bord slechter te overklokken dan een revisie zonder die stickertjes.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.