Toon posts:

Project zonder internetverbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een project }:O dat zonder internet kan draaien. En waarbij de WU's enzo makkelijk op een floppy mee kunnen worden genomen en worden verstuurd via een pc met internet. Ik heb de search gebruikt maar kon niks nuttigs vinden. B)

Edit: Het gaat hierbij om een vriend dus het is beter als ik niet steeds nieuwe WU's moet downloaden voor hem ik doe zelf namelijk Folding@Home.
Edit2: het gaat hier om een k5 500mhz dus zo snel zal het ook weer niet gaan.

Verwijderd

je zou seti kunnen doen.
eerst installeren op een pc waar internet op staat, dan de inhoud op een floppy zetten.
wat wu's downloaden van de geinstalleerde en die wu's op een nieuwe diskette zetten en dan alles op een computer zetten waar geen internet is.
zodra de wu's dan klaar zijn ga je naar de pc die wel internet heeft en verzend je ze daar.

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 12:05
Probeer eens het muon-project, kijk ook eens in de hitparades hierover. Een resultaat bereken kost al gauw 2 uur en neemt maar 1,2 kb in. Je hoeft ook geen WU's te flushen.

Don't waste your time or time will waste you

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Je zou muon kunnen proberen, de resultaten leveren een klein bestand op (10-20 kbyte/dag ofzo op een XP2000+) Het moet geen units fetchen, want het maakt combinaties van eerder berekende resultaten+een aantal random. Resultaten flushen is kwestie van een bestandje op diskette te zetten, copieren naar een computer met inetverbinding en vanaf daar flushen :)

edit: damn ik ben traag :p
Zie heirboven dus :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Welke file moet je daarvoorhebben? results.txt?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 16:34

The Bad Seed

Chaotic since 1983

X-G schreef op 26 oktober 2002 @ 16:17:
Welke file moet je daarvoorhebben? results.txt?
idd, results.txt op een diskette gooien, je aan het internet verbonden pc manueel laten flushen (om de eigen resultaten niet te verliezen) en dan results.txt in de muon map zetten en vervolgens nog een keer flushen.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Genome@Home met '-nonet' optie is DE oplossing naam mijn bescheiden mening.

- Geen tijdslimiet voor het inleveren van werk (gunstig ivm die k5 500mhz )
- Client kan zijn eigen Work Units 'genereren' met behulp van een random seed. Dus hij kan echt heel erg lang aan het werk zijn. Je pc komt iedere keer weer met nieuwe resultaten aan zetten :)

- Na een lange tijd werk valt de hoeveelheid data die je moet versturen ook aardig mee.

Verwijderd

OGR kan ook.....
Pagina: 1