Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WOS]Kan geen topic plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat het hier wel lukt ;)

Het probleem:
Ik vond een bug, dat je 2x de backbutton moet gebruiken op GoT, ik hiernaartoe, las ik dat het aan kazaa lite zou liggen.
Ik kom er niet uit en wil een topic openen in WOS en ik doe alt p en ik beland bij de index van GoT. Dus nog een keer, zelfde probleem.
Dan maar meteen plaatsen. Maar ook dan beland ik weer gewoon bij de index.

Omdat hier Alt p wel lukt heb ik net het nog een keer geprobeerd, maar het lukt me nog steeds niet.

XP pro en IE 6.0

Verwijderd

Topicstarter
Even een aanvulling.

Ik heb het net weer geprobeerd en wederom lukte het niet. Kwam weer uit bij de index.

Echter, als de topictitel "test" is en de openings post ook "test" is, dan kan ik gewoon alt p doen en krijg ik te zien wat ik kan gaan plaatsen. Dus dan doet alles het normaal.

Maar mijn topictitel is:
[XP] 2x back button op GoT
En mijn post is:
Sinds kort heb ik hier op Got dat ik 2x op de backbutton moet klikken ipv. gewoon 1x. Nu wilde ik dat gaan melden en daar las ik dat iemand anders hetzelfde probleem had.
De verklaring die gegeven werd was dat het aan de kazaa lite installatie ligt.
Nu had ik net een nieuwe versie van Kazaa lite geinstalleerd dus dacht ik , dat zou het wel zijn.

Dus ik het Kazaa lite gedeinstalleerd, bowser uit gedaan en weer aan. Maar toen was het nog niet verholpen :{
Vervolgens kazaa lite maar weer geinstalleerd.
En toen bedacht ik me dat ik mijn computer beter even had kunnen herstarten. Dus ik heb kazaa lite weer gedeinstalleerd en de pc geherstart en het probleem is niet verholpen. Er staat op het moment geen kazaa op mijn pc.

Raar dingetje wat ik nog even wil vermelden is dat de banner bovenaan de pagina het niet doet hier. Er staat "The page cannot be displayed" en na 1 keer klikken op de back button staat er "Action cancelled" (Waarschijnlijk is dit logisch, maar ik ben een te grote digibeet om dat zeker te weten :o)

Nu heb ik gezocht maar ik kon er geen topic over vinden. Dus nu vraag ik me af wat ik eraan kan doen.

Ik gebruik XP pro en IE 6.0
Sorry voor de lap tekst, maar het lijkt erop dat daar ergens het probleem misschien ligt...
Dus ik dacht ik zet het maar helemaal neer hier.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

mjah het heeft weinig met React te maken he?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.