Toon posts:

[ADSL] Alcatel USB modem werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik hier een raar probleem. Zojuist heb ik met het ADSL modem vrolijk zitten "surfen", maar nadat ik de computer opnieuw heb gestart blijft het "ADSL"-lampje knipperen. Volgens de handleiding kan hij de lijn niet synchroniseren o.i.d. :?

Heeft iemand het zelfde probleem gehad ? En liever nog, een oplossing ?

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

gewoon een storing, of heb je je rekeningen niet betaald? ;)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, geen storing :(

Moet je dan betalen voor dat ADSL ?!? Tsjonge, dat zou het dan wel eens kunnen zijn ! (da's dus bedoeld als sarcastisch geintje ! Mijn excuses)

Momenteel bezig met het downloaden van nieuwe drivers, misschien helpt het. Ik laat het zeker even weten als het lukt en zeer zeker als het niet lukt !

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-07 11:08
Euh Klinkt Stupid maar toch ff wat simpele tips en vargen:

koppel hem ff een 1 min los van je pc wil wel eens helpen met die USB dingen.

check ff je Spliter missschien zit er een stekkertje nie goed in.

probeer eens een adsl modem te lenen van iemand anders om ff te kijken of je modem echt stuk is.

Owjah en je ken natuurlijk ff de helpdesk belluuuuhh >:)

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor alle tips en zow !!

Het probleem was het volgende; KPN levert nog steeds de drivers met versie 1.1 uit, wat dus helemaal niet werkt met Windows XP (tenzij je mazzel hebt !).

Heb dus drivers versie 2.0 gedownload en het loopt nu als een tiet :)