Ik snap niet waarom ik nou niet een spel kan joinen in DoD

Pagina: 1
Acties:

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Als ik een spel join in day of defeat dan krijg ik altijd iets van HLTV :? maar ik kan niet mee spelen :( weet iemand hoe ik wel met een game mee kan spelen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
HLTV heeft met Half-life te maken.
Installeer half-life opnieuw, download de laatste patch van een andere host waar je deze vandaag hebt.
Installeer deze en download DoD ook van een andere host en installeer die opnieuw.
Opzich mag ie helemaal niet over HLTV zeuren.... heb je meerdere servers trouwens geprobeert ?

• ALF
ja ik heb meerdere servers geprobeerd maar elke keer krijg ik weer die HLTV verbinding.
dus zal wel ff opnieuw moeten installeren

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
zit je niet gewoon op een HLTV server? (meestal 128 players, ziet er groen uit in gamebrowser?)
probeer deze server het eens:
dod.strikerz.net:27017 en :27027
daarvan weet ik zeker dat het geen HLTV servers zijn

en wat jij zegt manic slaat volgens mij helemaal nergens op :D opnieuw downloaden en installeren? :D HLTV is gewoon een intelligente camera bot die tot maximaal 128 mensen van een (meestal officiele) match laat meegenieten. deze doen zich voor als servers, maar laten dus de beelden zien van een andere server

• M@NIC
CU2morO schreef op 26 oktober 2002 @ 02:26:
zit je niet gewoon op een HLTV server? (meestal 128 players, ziet er groen uit in gamebrowser?)
probeer deze server het eens:
dod.strikerz.net:27017 en :27027
daarvan weet ik zeker dat het geen HLTV servers zijn

en wat jij zegt manic slaat volgens mij helemaal nergens op :D opnieuw downloaden en installeren? :D HLTV is gewoon een intelligente camera bot die tot maximaal 128 mensen van een (meestal officiele) match laat meegenieten. deze doen zich voor als servers, maar laten dus de beelden zien van een andere server
HLTV zit toch gewoon al standaard in HL :?
Maar wat jij dan zegt slaat ook nergens op want hij heeft namelijk al meerdere servers geprobeert.

• ALF
aha nou begin ik het te snappen dus als ik die server van boven nou eens zou uitproberen dan kan ik zien of ik hem wel kan spelen :) en dat eigenenlijk een server met 128 spelers een hltv is.

• M@NIC
neo643 schreef op 27 oktober 2002 @ 02:28:
aha nou begin ik het te snappen dus als ik die server van boven nou eens zou uitproberen dan kan ik zien of ik hem wel kan spelen :) en dat eigenenlijk een server met 128 spelers een hltv is.
Die server die hij gaf is een server die gewoon werkt zonder poespas.
Dus daar kun je gewoon ff proberen of je kunt joinen, want het zal gewoon niet aan de server liggen.
Pagina: 1