fans groter dan 120mm?

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Zijn die in Nederland goed verkrijgbaar? Op de site van papst staat wel iets van 160mm geloof ik, maar ik ben bij nog geen enkele online shop fans van 120+ mm tegengekomen, staat ook niks van in de pricewatch. Kent iemand een adresje ofzo?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Denk niet dat PC zaken die fans hebben.. In Delft zit een electronica zaak waar ze wel van die grote fans hebben.. Weet alleen de naam van de shop niet meer.

Verwijderd

HEC electronics, ergens aan het eind van de OD en dan daar paralel aan bedoel je

Verwijderd

/me kijkt naar plafond

Ja, die zijn verkrijgbaar :). Je zal wel flink moeten dremelen om 'm in je pc-kast te bouwen.
:P

Maar serieus, ben je al een paar electro-onderdelenzaken binnengelopen? Goede kans dat ze wat hebben. Wel ff in de winkel ernaar luisteren als het kan, die fans zijn namelijk niet altijd bedoeld voor huiskamergebruik.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

wil je die in je kast knutselen? gods klere :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

zoiets ?

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/964479556.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dahath/link_paul_01.jpg

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 09:22

Dreamer

Foutje

kan je zelf niet zoeken op internet Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/smilieweb1/smilies/Boos7.gif

in grote plaatsen heb je meestal een hardware stoortje zitten die dit soort dingen wel heeft of kan bestellen (in breda bijvoorbeeld radio beurs)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 00:40:
HEC electronics, ergens aan het eind van de OD en dan daar paralel aan bedoel je
In de straat waar de A&P zit geloof ik (ben niet zo goed in namen, en ja het is bij de oude delft, aan het eind). Ik heb er eens wat weerstandjes enzo gehaald voor m'n vmod. Hele vitrine vol met Delta's hadden ze. Ook hele rare maten die je nooit ziet. Kan best HEC geweest zijn idd.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
papst heeft 178mm :)
weet alleen niet waar...

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

ernst schreef op 26 oktober 2002 @ 10:02:
weet alleen niet waar...
Ja, daar was hij zelf ook al achter! De vraag was dus ook WAAR? |:(

:9

• ernst
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:08:
[...]

Ja, daar was hij zelf ook al achter! De vraag was dus ook WAAR? |:(

:9
hmm like that '' |:( icon'' it so damn friendly :r
Anyway er was ooit een inkoop aktie maar dat ging om 10 stuks die iemand thuis had liggen...

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

ernst schreef op 26 oktober 2002 @ 10:16:
[...]

hmm like that '' |:( icon'' it so damn friendly :r
Wat heeft m'n icon er nou mee te maken? Je post gewoon een reply die nergens op slaat omdat je niet leest wat er staat...en ik zeg er wat van :)

Hij was dus al op de site van Papst geweest en vroeg waar die fans te koop zijn. En dan ga jij zeggen dat Papst ze heeft. Ja, duh.. Vind je dat nou zelf niet een klein beetje nutteloos? nofi..

Edit: En waarom is m'n icon niet "friendly"??

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

ik heb hier een papst fan van 160 mm liggen, ga ik gebruiken om mn watercool te koelen.

maar pas wel op hij vraagt bijna 2 A op 24 volt

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
b-lennium schreef op 26 oktober 2002 @ 14:29:
ik heb hier een papst fan van 160 mm liggen, ga ik gebruiken om mn watercool te koelen.

WAAAAAAAAAAAAAAR hebbie die vandaan ?
Die wil ik ook gebruiken voor op me radiaotor !!!!

Pls mail ff naar darklordofcc@hotmail.com :*

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

die bovenste is stoer :9

die onderste is simpelweg lelijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 15:24:
[...]

die bovenste is stoer :9

die onderste is simpelweg lelijk
maar wel funcioneel

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Heheh cool ,ik zocht dus ook een dikke Papst 160mm :) :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

Verwijderd

Ik ben zelf ook bij HEC geweest. In die vitrine lag een cooler te grote van een bootschroef.
Maar daar hadden ze veel coolers groter als 120 mm en ook veel heatsinks voor op je mem te gooien b.v. :-)

• Speedy-J
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Zeg gerust waar hij vandaan komt Tweakert ,doe ons ff een lol wil je :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter

120mm delta's hebben 3A nodig dus ik schrik niet zo snel hoor :P

Bij HEC electronics in Delft dus... toevallig ga ik zaterdag naar de Lier (licht daar vlakbij, heb er familie wonen, woon zelf in drenthe) zijn ze ook 's avonds open :+

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

Ik ben zelf ook bij HEC geweest. In die vitrine lag een cooler te grote van een bootschroef.
Maar daar hadden ze veel coolers groter als 120 mm en ook veel heatsinks voor op je mem te gooien b.v. :-)
Idd, ze hebben fans vanaf 20mm(!) tot 200mm of zoiets. Heb fans van Papst en Sunon gezien, echt super grooot :9 Zeker die ene, niet echt gemaakt om goed in een PC te passen ;) Jongens, als je die op je mobo richt, waaien alle onderdelen eraf! :D

Alleen de heatsinks die ze hebben, die zijn niet echt goed voor een PC. Ze hebben wel 1 soort die je goed op je mem kan zetten ja, maar de rest heeft hele grote, dikke koelribben met een centimeter er tussen. Ik dacht er een leuk sinkje voor mijn GPU te halen, maar dat is helemaal niks, helaas... ;(
Weet iemand waar je wel goede heatsinks kan kopen toevallig?

Use the Search Luke...

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

sorry was ik vergeten.. :) ik heb hem van mn stage bedrijf (machine bouw) wouden ze weg gooien !! :)

gewoon een rondje door industrie fietsen en een electro groot handel binnen rennen.. vaak willen ze wel wat verkopen...

succes!!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

m.m schreef op 26 oktober 2002 @ 19:37:
[...]

120mm delta's hebben 3A nodig dus ik schrik niet zo snel hoor :P
maar das op 12 volt !!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Kijk eens op de badkamer/keukenafdeling van de bouwmarkt, daar hebben ze ook veel keuze.

Grote witte (ontsiert kast niet) ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

kan je net zoo goed een ventilator (wind machine kopen die ze in een film gebruiken ;) )
en zet die in je pc

gebruik op eigen risico >:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 17:44:
Toevallig ook die prijzen gezien? :o Duur man! Of duur.....veel geld is het het.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En nu een serieuze reply:
http://www.papst.de/english/products_luefter_dcaxial01.html
Alle axiale papst fans.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ernst
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:24:
[...]

een heel verhaal
Edit: En waarom is m'n icon niet "friendly"??
hmmz er staat dus ''160mm of zo iets'' en ik verbeterde dat het 178mm en dat daar ooit een inkoop aktie voor is geweest van iemand die er een aantal thuis had liggen
en waarom die icon niet friendely is kan je zelf ook wel bedenken hoop ik....

Verwijderd

ernst schreef op 27 oktober 2002 @ 09:41:
[...]

hmmz er staat dus ''160mm of zo iets'' en ik verbeterde dat het 178mm en dat daar ooit een inkoop aktie voor is geweest van iemand die er een aantal thuis had liggen
en waarom die icon niet friendely is kan je zelf ook wel bedenken hoop ik....
Kan ik zelf ook wel bedenken?? Als je iets tegen me hebt zeg het dan gewoon..
ernst schreef op 26 oktober 2002 @ 10:02:
weet alleen niet waar...
Dit schreef jij kerel! Waar staat het woord "inkoopactie"?? Je leest gewoon niet en nu wil je het nog niet toegeven ook. :D :D
:D :D :D

Ik zeg niks :X
Pagina: 1