Toon posts:

*lote chello

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
he ik zit in de omgeving zuidholland en chello is echt hier langzamer dan een 33k modempje

wat veroorzaakt dit fenomeen en kan ik nu niet beter adsl nemen!

maar zijn er nog meer mensen met dit probleem?
:O }:O :O

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

JT

VETAK y0

Specs e.d. zou wel helpen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hier hebben we zo'n leuk groot topic voor: Chello alweer brak :\ - Volume II

Verwijderd

Topicstarter
spek? nee ik begrijp je wel "specificaties" maar wat schiet ik hier mee op dan het netwerk gaat echt niet sneller is adsl nou beter

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 17:47

Dennahz

Life feels like hell should.

Zie de post van SH007, deze gaat dicht.

Twitter

• JT

JT

VETAK y0

Als we specs hebben dan kunnen we aangeven waar het misschien aan ligt ! Maar goed, dat wil je blijkbaar niet, dan niet hoor.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
h dankje wel ik dacht dat ik de enige persoon op aarde was die een langzame verbinding had

Verwijderd

Topicstarter
okee dan heb ik mijn hart gelucht en en neem ik maar adsl en ga ik maar naar de kroeg

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 25 oktober 2002 @ 23:18:
Zie de post van SH007, deze gaat dicht.
en dat beslis jij?

• JT

JT

VETAK y0

Dat WEET hij :Y)

Ecodan warmtepomp

• jeroendevries
  • Laatst online: 02-08 18:26
Drink ze..

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:32

Sick Nick

Drop the top!

zuidholland hier ook, data vliegt met 190 K gewoon net als altijd naar binnen hoor (via ftp dan)

http bewandelen gaat prima, lekker vlot net als gewoonlijk eigenlijk.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Gewoon laten zakken dit topic en dan zal hij vanzelf door een mod gesloten worden.

• Xandrios
  • Laatst online: 22:52
Chello alweer brak :\ - Volume II

En zie aub de FaQ :)
Kabel of ADSL?

De keuze tussen kabel en ADSL hangt erg af van de eisen die je stelt aan een verbinding en je geografische positie / omstandigheden. In sommige gebieden is Chello gemeengoed (150 k/s downstream / 20 k/s): in zo'n geval begin je niks met je MxStream Basic, dat bovendien nog es vergelijkbaar is qua prijs (allebei rond de � 50.- per maand). Kun je echter alleen Sonera of Casema krijgen, of zit je in een gebied waar Chello erg slecht is, dan kun je beter kiezen voor MxStream. Het Basic pakket zal voor de meesten wel afdoende zijn. Wil je echter erg veel gaan downloaden óf stel je wat hogere eisen aan je upstream, dan kun je kiezen voor "Fast". Hiervoor betaal je uiteraard wel extra.

Eén reden om tóch voor ADSL te kiezen, is dat het over algemeen wat stabieler is dan Chello. Niet alleen de verbindingssnelheid, maar ook qua storingen. Dat dat betreft heeft Chello helaas geen naam hoog te houden. Verder is de pingtijd van ADSL over het algemeen korter en blijft bovendien veel stabieler, wat vooral voor online gamers erg aantrekkelijk kan zijn. Concluderend: kabel of ADSL: bekijken per geval.

Naast KPN met MxStream zijn er een aantal nieuwe aanbieders op komst. Voor de mensen buiten het huidige MxStream gebied is dat helaas geen troost, deze aanbieders zijn ook afhankelijk van de KPN centrales, dus als MxStream niet mogelijk is in jouw woonplaats, kun je ervan uitgaan dat de andere aanbieders ook nog geen ADSL kunnen aanbieden.
Voor beschikbaarheid, abonnementen en snelheden kun je terecht op www.adslmetacrawler.com.

Als je wilt weten hoe de snelheden van providers in jouw regio zijn kun je het beste even op www.mordax.nl of www.speedtest.nl je postcode invoeren.
Daar kun je tevens je eigen snelheid testen.
:)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.