Toon posts:

[CS] 2Wonid's - 1IP adres

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje, ik heb sinds kort en Router en dat werkt allemaal prima.
Nu heeft mijn broer ook cs gekocht en heeft een eigen wonID, we kunnen nu allebij online spelen alleen niet op de zelfde server :( kan ik hier iets aan doen? we willen graag samen op 1 server spelen!

(Als dit in Network Troubleshooting thuis hoort, move dit topic dan)

Greetz

Verwijderd

Waarom kan je neit samen op dezelfde server spelen :? welke melding krijg je?

Verwijderd

Topicstarter
hij connect gewoon niet :S could not connect bla bla bla. hoort het wel gewoon te werken?

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-01 21:55
ligt aan je router... heb het ook gehad heb het ook nooit weg gekregen :+

Verwijderd

Topicstarter
Aan m'n router? wat heeft die er mee te maken? we kunnen bijde tegelijk online spelen, alleen niet op de zelfde server.:S

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 23:13:
Aan m'n router? wat heeft die er mee te maken? we kunnen bijde tegelijk online spelen, alleen niet op de zelfde server.:S
je kan niet met 1 ip op 1 server 2 keer inloggen. Is tegen hack beveiliging. Vroeger had je aimbots die los stonden van de game die liet je dan inloggen op de server en dan opende je nog eens je game en connecte je naar de server.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Verwijderd

SeRRveR schreef op 25 oktober 2002 @ 23:15:
[...]

je kan niet met 1 ip op 1 server 2 keer inloggen. Is tegen hack beveiliging. Vroeger had je aimbots die los stonden van de game die liet je dan inloggen op de server en dan opende je nog eens je game en connecte je naar de server.
Dit is onzin. Ik speel bijna altijd met een huisgenoot achter 1 IP op dezelfde server.

Verwijderd

Ik kan wel bij mn buurjongen tegelijk met hem cs-en. Hij gebruikt internet sharing van windows XP. Dat is dan toch ook via 1 ip, maar daar hebben we nooit problemen mee.

Verwijderd

Topicstarter
zonder iets intestellen oid? ik snap er nu niets meer van

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ja idd onzin ... wat dacht je van LANS? Kzit hier redelijk regelmatig met 8 man in 1 server....

Verwijderd

Topicstarter
"LANS" ?? wat bedoel je, kan iemand duidelijk antwoorden?

Verwijderd

LAN = een Local Area Network. Met een paar mensen op een netwerk gamen/file sharen, enz enz. Erg lachen ;)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
[...]

Bullshit! ik kan het wel met mijn tweaked Speedtouch home router

Verwijderd

bij mij werkt het gewoon hoor

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reply's allemaal maar ik ben ondertussen nog geen ruk verder.

Ik geef een voorbeeld, mijn broer en ik willen samen op UK2 spelen, dat lukt niet. Hoe kan dat?

Greetz

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
heb je twee verschillende cd-key's ingevult of zijn het twee dezelfde cd-key's??
want als je dezelfde key's hebt ingevult dan kan het inderdaan niet.

• Novah
  • Laatst online: 13-02 22:55
ik weet precies wat je probleem is, heb je misschien heel toevallig de draytek vigor2200e router? ik had dit probleem namenlijk ook eerst.

Als je deze router hebt reply dan ff kan ik je uitleggen hoe het werkt, je moet gaan kloten met firmware's. Het kan dat het ook met andere routers het probleem voorkomt, maar met de vigor2200e is het een bekend probleem.
Ik speel hier altijd met 3 man op 1 server met ping van 70/80 ofzo man. Klopt voor geen meter.
Len-men schreef op 26 oktober 2002 @ 17:44:
heb je twee verschillende cd-key's ingevult of zijn het twee dezelfde cd-key's??
want als je dezelfde key's hebt ingevult dan kan het inderdaan niet.
Klopt geen reet van, je kan met 1 key met z'n honderden tegelijk op een server spelen man!

[edit]
ik zal het draadje wat ik daarvoor opende eens opzoeken, twas in juli zoiets.

Check it out:
Gamen + Vigor2200e met meerdere pcs

Kijk onderaad in het draadje ook eens naar de post van SithWarrior, het kan je misschien verder helpen.

• E-jey
  • Niet online
Novah schreef op 26 oktober 2002 @ 17:45:
Klopt geen reet van, je kan met 1 key met z'n honderden tegelijk op een server spelen man!
Op sommige servers zal je ongetwijfelt met 100 kunnen spelen met dezelfde key.
Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om met dezelfde key op een server te spelen en bijna altijd werkte het gewoon niet.

Er klopt dus geen ene reet van wat jij zegt. ;)

Verwijderd

Topicstarter
btw 2 verschillende keys!

• Novah
E-jey schreef op 26 oktober 2002 @ 17:56:
[...]

Op sommige servers zal je ongetwijfelt met 100 kunnen spelen met dezelfde key.
Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om met dezelfde key op een server te spelen en bijna altijd werkte het gewoon niet.

Er klopt dus geen ene reet van wat jij zegt. ;)
Jah met 100 bedoel ik niet echt 100 maar gewoon met heel veel, we hebben hier in huis 5 computers met 5x cs met 1 key en we spelen met gemak op 1 zelfde server, nu wil dat niet zo lekker gaan met de verbinding van nu maar als we onze cistron 8mbit lijn binnen hebben zal de ping wel beter zijn :)

Kahoona, btw: Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif ;)

Probeer deze firmware maar even:
http://www.draytek.nl/download/v2k20200a.exe

en laat ons weten of het is gelukt (ik gebruik deze zelf nu ook)
tis v2.00a :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb v2k20200a gedownload en geinstaleerd. En het werkt perfect, mijn dank is groot!!

Deze kan dicht.

• Novah
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 18:18:
Ik heb v2k20200a gedownload en geinstaleerd. En het werkt perfect, mijn dank is groot!!

Deze kan dicht.
At your service, game ze. Ik ga ook weer lekker genieten van een potje cs :)

• E-jey
  • Niet online
Novah schreef op 26 oktober 2002 @ 18:06:
[...]
Jah met 100 bedoel ik niet echt 100 maar gewoon met heel veel, we hebben hier in huis 5 computers met 5x cs met 1 key en we spelen met gemak op 1 zelfde server, nu wil dat niet zo lekker gaan met de verbinding van nu maar als we onze cistron 8mbit lijn binnen hebben zal de ping wel beter zijn :)
Wat is je key. Dan wil ik het ook ff testen :P :+

(dit is is een grapje dus geen request voorkey/warez enz.. .. ff voor de duidelijkheid) :)

• Novah
E-jey schreef op 26 oktober 2002 @ 18:23:
[...]

Wat is je key. Dan wil ik het ook ff testen :P :+

(dit is is een grapje dus geen request voorkey/warez enz.. .. ff voor de duidelijkheid) :)
Kan met elke willekeurige half-life cd key, we spelen bijna allemaal op 1 na vlgnsmij op die key, gaat perfect hoor. al 3 jaar trouwens maargoed :)
Pagina: 1