[Bomberman] Hoe multiplayer?

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik en marzzman hebben Atomic Bomberman...wij willen dit over ons netwerk spelen....maar bij Bomberman kan je alleen maar kiezen uit: IPX, Serial en Modem.

Nu begrijp ik dat we moeten kiezen voor TCP/IP, maar dat staat er dus niet bij...

Als we 1 van de 3 anderen doen, zegt hij: 'connecting network object', maar dan doet hij niets....

Iemand :?

edit: volgens mij moet deze naar het andere Games-board... |:(

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:24

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Als je een LAN gebruikt: installeer op de systemen die je gebruikt het IPX/SPX protocol en kies daar vervolgens voor bij Bomberman. TCP/IP wordt niet ondersteund...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• gangsterjoey
MrTinux schreef op 25 oktober 2002 @ 22:42:
Als je een LAN gebruikt: installeer op de systemen die je gebruikt het IPX/SPX protocol en kies daar vervolgens voor bij Bomberman. TCP/IP wordt niet ondersteund...
kee, thnx _/-\o_ het werkt....

nu gaat ik het over het modem proberen.....

|| Specs ||

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Aan de serial en modem opties heb je natuurlijk zowiezo niets (ik neem althans niet aan dat je comps d.m.v. een nullmodem kabel verbonden zijn, of --vrij exotisch-- dat je ze via een huis-tuin-en-keuken telefooncentrale geschakeld hebt :D). IPX protocol installeren dus.

• gangsterjoey
Nou, ik wilde het eigenlijk spelen over mijn modem....over internet dus....maar als ik een game 'host', loopt ie vast...en bij die andere, die gaat 'joinen' moet een telefoonnummer inoetsen.... :(

(dit kan ook niet over IPX of wel? )

|| Specs ||

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-01 15:14
DE oplossing(denk ik): neem "Kali", maak een game en kies dan IPX in het spel, dit werkte bij mij met Colin Mcrae Rally, dus het proberen waard, toch?

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1