Toon posts:

vga signaal ineens weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik na het spelen van een spel terug ga naar het bureaublad en rechtermuisknop/eigenschappen/instellingen aanklik, valt het vga signaal weg en wordt het lampje op mijn monitor dus oranje ipv groen wat het hoort te zijn. Ik moet dan rebooten om weer normaal verder te kunnen werken.

Ik heb een P4 2.4 Ghz en een Leadtek 4600 en een ASUS P4S533 bios 1009c, W98SE, driver 30.82

driver al opnieuw geinstalleerd en ook heb ik al andere drivers geprobeerd. Kan dit met een bios instelling te maken hebben. Fast Writes heb ik al uitgezet.

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Driver 30.82 is neem ik aan een detonator 30.82.

Ik heb wel eens vaker iets gelezen over crashes bij het instellingen scherm, dit kan te maken hebben met niet goed verwijderde oude drivers.

Helaas heb ik nu even geen tijd voor een uitgebreider antwoord...

edit:
Als je dan toch kickt, reageer dan tenminste op die ene dwaas (ik) die een suggestie doet

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

haha ook een manier om je topic hoger te krijgen :) naja ik help je wel ff kicken :P
Nee ik heb precies hetzelfde probleem :S ik heb twinview en dat valt meestal gewoon 1 adapter van mij uit de andere blijft aan :S geforce2 mx400 64mb is dat. ben benieuwd wat de andere zeggen ik blijf nog even bij Mzzl...

Verwijderd

Topicstarter
en we zijn weer meer dan 24 uur verder, dus: *kick*

Iemand weet toch wel iets ????