<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 02 november 2000 08:46 schreef sheijtel het volgende:
Om dit te voorkomen voortaan, kan je dan niet gewoon zeggen dat Nieuwsposters TOEVOEGINGEN (anders slaan ze elkaar de schedel in

) mogen doen aan nieuwsberichten??
Dus dat er onder Review 1 komt te staan. "Tevens heeft .... ook nog een review uitgebracht. Zij merken ook nog op dat ..... enz. enz. enz.[/quote]Meestal doen we dat dus ook bij grote releases, 1 nieuwposting van de eerste (of beste) review en de rest in een verzamelposting ("nog meer AMD760-reviews" o.i.d.)
Waarom deze keer niet is mij een raadsel, waarschijnlijk een gevolg van de volstrekte willekeur bij de nieuwsselectie
Testcase: dat deze kwestie (die al 100x eerder aan de orde is geweest) aangestipt wordt doet me nog niet eens zo veel. Ik weet ook wel dat wij af en toe verdacht worden van tendentieuze berichtgeving t.o.v. AMD en Linux (in positieve zin) en Intel en MS (in negatieve zin)
Wij proberen zo goed mogelijk neutraal te blijven maar soms laat de nieuwsposter toch iets van (persoonlijke?) voorkeur doorschemeren (of zet misplaatste grappen neer, of schrijft iets wat je dubbelzinnig kan opvatten)
Waar het mij vooral om gaat is dat daarnaast soms wordt gesuggereerd (en dit keer dus door jou) dat wij ons laten omkopen (met 2 procs...*proest*) om positief nieuws over AMD te plaatsen.
En dat vind ik dus een verdachtmaking waar wat meer bewijs voor nodig is dan een vaag gevoel van partijdigheid in sommige nieuwspostings en de vermeende persoonlijke voorkeur van "enkele T.net CEO's" (heb je toevallig ook mensen in gedachten)
BDW,<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Vindt mij maar kritisch, vasthoudend of voor mijn part irritant[/quote]Nou, irritant ben je zeker ;);)