Toon posts:

welk nummer is de "nieuwe nokia"

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek het nummer van de nieuwe nokia, degene waarmee je ook fotookes kunt trekken

moet iets van 600eur kosten

weet iemand welk nummer dat is? (heb enkel nummer nodig :D )

Verwijderd

Kijk eens op de frontpage van T.net :)

Verwijderd

Topicstarter
aha :)

tnx, wat dom...

hehe

Verwijderd

belachelijk dat je hier een topic voor opent. sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt een luie donder. elk persoon dat op GoT zit kan toch wel nagaan dat je dat met google, of de search kan opzoeken en anders bestaat er ook nog zoiets als nokia.nl

Verwijderd

idd

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:36:
belachelijk dat je hier een topic voor opent. sorry dat ik het zeg maar ik vind je echt een luie donder. elk persoon dat op GoT zit kan toch wel nagaan dat je dat met google, of de search kan opzoeken en anders bestaat er ook nog zoiets als nokia.nl
hoe kan ik weten welke nummer een nokia is waarmee je foto's kunt trekken?
ben op nokia geweest, en meer als de helft van die nummers aangeklikt maar dan kun je het dus nog niet vinden hé!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 19:59

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:54:hoe kan ik weten welke nummer een nokia is waarmee je foto's kunt trekken?
ben op nokia geweest, en meer als de helft van die nummers aangeklikt maar dan kun je het dus nog niet vinden hé!
Volgens mij zijn de magische woorden "search" en "Google" al gevallen... |:(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:54:
[...]

hoe kan ik weten welke nummer een nokia is waarmee je foto's kunt trekken?
Als ik naar nokia.com of .nl ga dan krijg je bij het openen van de pagina bovenaan een grootte banner met het geluid van een camera.

Dus dan had je het wel gevonden. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Lijkt me vrij duidelijk.

Een beetje zelf zoeken is wel gepast :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.