Voor alle Fasttracker 2 aanhangers:
De droom van velen: Fasttrackers onder Windows NT.
Een onmogelijke droom. Maar...
Fasttracker 3 was daar. Iemand nam het initiatief op zich om deze wens te vervullen.
En een uitgelekte beta die allesbehalve af en werkbaar was zag het daglicht.
Na beta 0.25 hoorden we er niets meer van echter.
Maar schijn bedriegt, en Fasttracker 3 is very much alive!!
De naamsverandering in Sk@le tracker heeft NIETS afgedaan aan het streven van deze tracker om op FT2 te lijken.
Het gevolg is dat deze tracker dan ook echt veel op FT2 lijkt.
resized screenshot
http://www.skale.org/
En deze is niet frozen ofzo.
Download 'm hier!
Features en screenshots vind je op deze pagina.
Ik heb 'm getest en hij werkt echt vooralsnog. De grafische plugins werken (je krijgt er 3 bij), hij speelt de XM's af, het enige nadeel is dat je vrij brute hardware nodig hebt. Maar hij ziet er wel weer schitterend uit.
Ik ben echt ontzettend blij hiermee, dat moge duidelijk wezen... FT2 fans, verzamelt u!
De droom van velen: Fasttrackers onder Windows NT.
Een onmogelijke droom. Maar...
Fasttracker 3 was daar. Iemand nam het initiatief op zich om deze wens te vervullen.
En een uitgelekte beta die allesbehalve af en werkbaar was zag het daglicht.
Na beta 0.25 hoorden we er niets meer van echter.
Maar schijn bedriegt, en Fasttracker 3 is very much alive!!
De naamsverandering in Sk@le tracker heeft NIETS afgedaan aan het streven van deze tracker om op FT2 te lijken.
Het gevolg is dat deze tracker dan ook echt veel op FT2 lijkt.
Since the beginning, we've tried to make of this tracker the natural evolution of Fast Tracker 2. That's why you will see that its interface is completely based on it, but with the goal of always trying to improve it. Now, the main work has been finished, and we are proud to invite you to try this program.

resized screenshot
http://www.skale.org/
En deze is niet frozen ofzo.
Download 'm hier!
Features en screenshots vind je op deze pagina.
Ik heb 'm getest en hij werkt echt vooralsnog. De grafische plugins werken (je krijgt er 3 bij), hij speelt de XM's af, het enige nadeel is dat je vrij brute hardware nodig hebt. Maar hij ziet er wel weer schitterend uit.
Ik ben echt ontzettend blij hiermee, dat moge duidelijk wezen... FT2 fans, verzamelt u!
Saved by the buoyancy of citrus