Toon posts:

Radeon 8500 mooier 3D beeld kwaliteit dan een ti4400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tot kort geleden was ik een tevreden bezitter van een Club 3d Radeon 8500 128mb.

Mijn rede om over te stappen naar een leadtek ti4400 was vanwege gezeik met bepaalde spellen die niet optimaal functioneerde met een Radeon 8500.
Nu ging ik voor de lol f mijn nieuwe aanwinst testen met 3DMark 2001 SE.
Score was al een stuk hoger :9.
Om het kwaliteit verschil te zien ging ik bij de image qualility test kijken.
Tot mijn verbazing was de kwaliteit van de eerder gesteste radeon8500 veel beter.
Het had meer detail.
Eigenschappen van beide kaarten stonden op standaard, evenals 3DMark.
Nou weet ik dat ATI iets beter is met 2D kwaliteit, maar 3D?
Hoe kan dit? 8)7

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
eeeeeeeeeeehmz die 192.168.0.1 is een INTERN ip adres, kan dus niemand bereiken hiero zeg maar :P

Verwijderd

hahahaha! Welkom bij GoT :) Jongens! Ik heb nog een leuk plaatje voor jullie!
\\Ed\Documenten\breezah.jpg
:+

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Hoe weet jij mijn IP :? :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:16

Cliffie

Trompetslet

dem! dat is hetzelfde IP als ik heb! wil je die wel even snel teruggeven....

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

• Arno

Arno

PF5A

Cliffie schreef op 25 oktober 2002 @ 22:20:
dem! dat is hetzelfde IP als ik heb! wil je die wel even snel teruggeven....
Is mijn IP trut 8)7

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Cliffie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:16

Cliffie

Trompetslet

Gaan we schelden!!!!111 :(

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)

Verwijderd

Bende... Luister eens even... We zitten te lollen. Een Radeon 8500 heeft altijd betere beeldkwaliteit als een GF, want GF-beeldkwaliteit SUXt hard. Eigenlijk kan hier wel een slotje. Het is een beginnerslesje wat je eigenlijk al moet weten ;)

• Arno

Arno

PF5A

Jeremy Clarkson

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:23
:9 ATi kaartjes zijn gewoon goed, nvidia haalt zoveel snelheid doormiddel van flets/minder gedataileerde beelden. bekijk anders maar eens de detonators, vanaf versie 3x.xx word het beeld alleen maar lelijker erop. Persoonlijk wil ik nooit meer Nvidia, sinds ik mijn geforce 2mx heb vervangen door een radeon 8500. Daarnaast is er nog een leuk iets op de ATi kaarten. (*offtopic*)Dat is de snelle resolutie verandering: mijn oude geforce maakte soms me iiyama scherm gek door steeds te switchen van resolutie als ik bijvoorbeeld een game ging spelen die een andere scherminstelling nodig had. klik klak..klik klak keer op keer. Nu door de snelle resolutie wisseling van ATi is dat niet meer aan de orde. Ook zou je eens je DVD moeten bekijken op beide kaarten, dan schrik je toch echt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm oke Thanks |:(
Pagina: 1