Afbreken
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nederlandse windows
Wat meer info zou mooi zijn
Ja, en afbreken heb ik toch niets aan. Ik wil dat spel spelen. Ik heb de directx
OMFG
Verder zou ik het ook zo 1-2-3 niet weten. Probeer het eens opnieuw te installeren of klik gewoon eens op Negeren
Tja, hij gaf een simpele vraag. Als hij nou wat meer info en specs gaf kon hij natuurlijk een duidelijk antwoord verwachten. Dit schiet zo niet opinternetinfo schreef op 25 oktober 2002 @ 22:15:
[...]
OMFGWat heeft hij daar nou weer aan. Geef je een oplossing/verklaring van het probleem? Nee dus.
Verder zou ik het ook zo 1-2-3 niet weten. Probeer het eens opnieuw te installeren of klik gewoon eens op Negeren
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Nou oke. Ik heb hem eerst direct vanuit de zip file geinstalleerd. Deze fout dus. Daarna geunzipt en daarna geinstalleerd. Ook deze fout. Heb xp prof. Pentium III 800. 256 mb. Matrox millenium dualhead 450g
Dit past imo beter in Spielerij - Problemen & Vragen
Software Algemeen -> Spielerij - Problemen & Vragen dus
Software Algemeen -> Spielerij - Problemen & Vragen dus
Dat lijkt me logischdbzfan schreef op 25 oktober 2002 @ 22:28:
Zou het aan m'n videokaart kunnen liggen?
Matrox heeft geen TnL unit aan boord, dus je kan denk ik niet het spel spelen
Heb je echt T&L nodig om BF1942 te spelen?
Er staat 'Failed to create 3d device' het ligt dus wel aan je videokaart, probeer eens nieuwe drivers.
Er staat 'Failed to create 3d device' het ligt dus wel aan je videokaart, probeer eens nieuwe drivers.
The devil is in the details.
JA, hebt inderdaad T&L nodig... dat had je ook geweten als je de README.txt gelezen had. (hint hint
)
edit: ik moet voortaan beter de replys lezen
Pagina: 1