Zou het niet interessant zijn om indien je een nu een Hercules Fortissimo III koopt of DigiFire die allebij 7.1 geluid 'volledig' ondersteunen en je wilt er gebruik van maken dat je ook de boxen hebt ervoor.
Ik bedoel, er is een gebruiksgemak dat er niet is volgens mij en best wel handig zou zijn.
Bv, ik heb nu een 5.1-speakersetje en gek genoeg zou m'n subwoofer of apart versterkte/encoder-decoderbakje dat erbij zit en waarop m'n speakers zijn aangesloten nog wat extra aansluitingen moeten voorzien.
Stel dan, binnen een jaar of 3 zeg ik van, "ik ga eens 7.1 gaan gebruiken, volwaardig, maar m'n set is maar 5.1"
Koop je geen nieuwe maar een extra 2-satelliet speakers om je toch 7.1 speakerset te bekomen.
Ach ja, kan een 'dom' idee zijn dat misschien bij de duurdere sets van +350€ al gedaan wordt of gewoon vanwege de marketing niet zou passen.
Maar dat lijkt MIJ nog niet zo gek, zo kan ik m'n speakersetje al dan niet ook zo 'upgraden'; Ook voor wie nu met een 2.1 setje zit zou voor 10 à 15€ meer bv hetzelfde 2.1-setje moeten kunnen kopen of naar verloop van tijd standaard, maar dan met een paar extra uitgangen.
Uiteraard als de set ook intern enc/decoder is voor Dolby Digital signalen, stel maar 5.1, ja dan moet je maar een geluidskaart hebben die 6.1 of 7.1 doet en deze het werk laten verrichten.
Maar het kwam mij zo boven, een goed voorstel?
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"