Ik ben al geruime tijd op zoek naar een mooi motorcross spel voor mijn zoontje. Hij heeft al MotorCross Madness 2, maar onlangs zag ik op TV een review van een nieuw spel. Weet iemand misschien welke dat was of heeft iemand andere leuke suggesties?
Verwijderd
Vroeger deed ik weleens Motorracer 2, was ook wel leuk. Je kon crossen en racen. Inmiddels is er al een 3e versie van, het is trouwens ook niet zo'n moeilijk spel.
Verwijderd
Voor de consoles zijn er recent wel een aantal verschenen, voor de pc naast Motoracer 3 niet geloof ik. Ik neem aan dat het voor de pc moet zijn?
voor de ps2 Mxrider is wel geinig maar als je ut een tijdjuh speel word het te eentonig
Verwijderd
Ik weet wel dat er een spel is dat ook het stuntrijden waarbij ze stil op blokken enzo staan met motorijden welke titel het is weet ik alleen niet meer
Ik dacht dat er ook een motorcross spel was waarin je extreme sprongen moest maken. Dacht dat het MotoCross Extreme heette
. Misschine 2 á 3 jaar geleden.
Verwijderd
Nee je moest echt over blokken en buizen springen wat je af en toe zag op eurosport echt het balanseren enzo
Ik heb zelf Motocross Mania. In dit spel heeft je motor zelfs een eject-functie waardoor je je gewoon elk moment van je motor kan laten afschieten. Vervolgens kun je jezelf dan eindeloos lang door een level laten vliegen en jezelf als een lappenpop overal tegenaan beuken. De crashes zijn ook vet, ik heb echt nog nooit zo hard om een spel gelachen.
Dat terzijde is het ook gewoon een lekker motorrace spel met goede muziek. Ik had hem voor 30 gulden gekocht bij nedgame.
Dat terzijde is het ook gewoon een lekker motorrace spel met goede muziek. Ik had hem voor 30 gulden gekocht bij nedgame.
Das toch Motoracer 3?Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:07:
Nee je moest echt over blokken en buizen springen wat je af en toe zag op eurosport echt het balanseren enzo
Pagina: 1