Hieronder het orgineel, voor de cm,maar dit is de goedkope en wat kleinere uitvoering.. kon geen andere pic vinden:

Kheb nu eindelijk heel mijn pc af.. zalman zm80-hp is binnen gekomen en alles is nu lekker stil. Het enige wat ik hoor is de maxtor d740x, helaas geen liquid bearing.
De kast heeft de volgende dingen ondergaan
- paintjob in blauw/grijs (kweet niet hoe die kleur heet
) metalic
- frontjes op de cdrom/rw
- radiografisch teken in zijn zij (betadinepleistertjes zijn er sinds 2 weekies af
)
- blow hole in bovenkant
- rode 30 cm cffl
Verder heb ik de 2 fans die in de voeding (350w) zitten op 7 volt lopen. Dit geldt ook voor de 2 fans die naar boven richten (die met groene pijltjes), en de sunon intakefan naar de cpufan.
cpukoeler is de Zalman Cnps 5005-CU
vgakoeler is dus de Zalman 80 met zn wheedpijpje.
De temperaturen liggen nu redelijk laag, lijkt misschien hoog, maar dat komt echt door de veel te hoge meting van Gigabyte.
cpu xp2000+, idle 51 graden stressed 57 graden. (ik heb ook nog eens normale koeling geprobeerd, nml whisperrockII maar dan looptie al zo snel naar de 70 toe.. dus gigabyte meet gewoon te hoog, en is ook wel bekend probleem met de 7vrx rev 1.1). Daarnaast had ik dit eerst op een epox 8kt7a en daar gaf hij stressed 42 graden en idle 31 graadjes
Kasttemp was eerst zonder fans 51 graden... ik lag ook dubbel toen ik het zag
maar is dus ook geen goede meting, of hij zit net bij de northbridge chip... maar na het plaatsen van de extra outtake fans komt hij normaal op 42 graden, en na stress op 46.
Hij is iig lekker stil

kom maar op
Kheb nu eindelijk heel mijn pc af.. zalman zm80-hp is binnen gekomen en alles is nu lekker stil. Het enige wat ik hoor is de maxtor d740x, helaas geen liquid bearing.
De kast heeft de volgende dingen ondergaan
- paintjob in blauw/grijs (kweet niet hoe die kleur heet
- frontjes op de cdrom/rw
- radiografisch teken in zijn zij (betadinepleistertjes zijn er sinds 2 weekies af
- blow hole in bovenkant
- rode 30 cm cffl
Verder heb ik de 2 fans die in de voeding (350w) zitten op 7 volt lopen. Dit geldt ook voor de 2 fans die naar boven richten (die met groene pijltjes), en de sunon intakefan naar de cpufan.
cpukoeler is de Zalman Cnps 5005-CU
vgakoeler is dus de Zalman 80 met zn wheedpijpje.
De temperaturen liggen nu redelijk laag, lijkt misschien hoog, maar dat komt echt door de veel te hoge meting van Gigabyte.
cpu xp2000+, idle 51 graden stressed 57 graden. (ik heb ook nog eens normale koeling geprobeerd, nml whisperrockII maar dan looptie al zo snel naar de 70 toe.. dus gigabyte meet gewoon te hoog, en is ook wel bekend probleem met de 7vrx rev 1.1). Daarnaast had ik dit eerst op een epox 8kt7a en daar gaf hij stressed 42 graden en idle 31 graadjes
Kasttemp was eerst zonder fans 51 graden... ik lag ook dubbel toen ik het zag
Hij is iig lekker stil
kom maar op